Magefølelse..

Ja,stemte sist da det var gutt og nå hadde jeg en helt annen følse og trodde jente,stemte nå også;)

Medførstemann var jeg 100% sikker på jente, det ble en gutt. Denne gangen var jeg 100% sikker på at det var en gutt, jeg har en jente i magen! :hilarious: Vanligvis stemmer magefølelsen min, men åpenbart ikke med mine egne barn :woot:

Kjøpte forresten også en rosa kaninbody og rosa ramme til ul bilde før jeg visste kjønn denne gangen,så satset litt på magefølelsen stemte..!

Hadde en bestemt magefølelse på gutt helt fra uke 5 sist og det stemte, denne gangen klarer jeg ikke få noe bestemt følelse.. vet bare at til nå har dette svangerskapet vært TOTALT motsatt av sist. Blir spennende å se om det er gutt eller jente nå på onsdag :)

Stemte ikke her hvertfall. Trodde det var jente, men det er en gutt. :)

Tja...! Nr en var jeg sikker på var gutt, men det var jente. Nr 2 var jeg enda mer sikker på at var gutt, og det stemte også.
Nå var jeg heeelt sikker på at det MÅTTE være en gutt og en jente, men siden de er eneggede så stemmer jo ikke det heller [emoji28]
Men den følelsen er faktisk såpass sterk at jeg ikke blir overrasket om de sier på OUL at de har tatt feil, og at det faktisk er en av hvert kjønn [emoji23]

Jeg var kjempe usikker sist, og gjettet jente et halvt minutt før jeg skulle inn til OUL, tok feil :P
Denne gangen har jeg faktisk tippet jente hele veien, skal på OUL neste uke, så dette blir spennende!

Forrige gang så var jeg skråsikker ganske tidlig på at det var gutt, og det ble det også.
Denne gangen så er jeg mer usikker. Magefølelsen er litt forvirret, men alt er anderledes i hvert fall. Trenger ikke nødvendigvis bety at jeg får jente, men vi får se.

Hadde en følelse av gutt sist, og det ble det :) Har en følelse av jente nå, så da får vi se!

Magefølelsen sier det blir en baby [emoji6]

Stemt alle tre ganger, har/får tre gutter :happy:

Første gang var jeg sikker på at det var en gutt å det var det [emoji7] andre gang stemte det også med at jeg var sikker på jente. Nå tror jeg at jeg er gravid med en jente igjen så får se om noen uker [emoji85]

Første trodde jeg var gutt, men hun er en jente. Andre var jeg helt sikker på var jente, han er en gutt. [emoji6] derfor sier magen det blir en baby

Back
Topp