magefølelse?

Liol

Forelsket i forumet
har dere noen magefølelse på hva som gjemmer seg inni magen? Eller er det for tidlig? 

Her har jeg faktisk vist om graviditeten i 2 uker i morgen, og har jo allerede fått en magefølelse! Blir spennende å se fremover om dette går bra, og om magefølelsen blir den samme hele tiden eller forandrer seg. 

Jeg har ikke begynt å få noen følelse av hva det kan være ennå. Siden jeg ikke har så mange symptomer er det vanskelig å prøve å tolke også. Det blir kanskje lettere når kvalmen kommer. Med begge jentene så var jeg litt kvalm fra uke 6 til 17, uten at jeg kastet opp noe særlig. jeg fikk aversjon mot mye mat, spesielt stekt mat og kraftige smaker. Helte heller mot søte og lette smaker. Jeg gikk mye ned i vekt pga. dårlig matlyst (hadde bare gått opp 1 kg da jeg fødte med første mann og 4 kg med andremann).

Hvis ting begynner å arte seg på samme måten om noen uker, så kommer nok magefølelsen til å si at det er en jente til, hvis kvalmen ikke kommer, eller det er helt andre smaker jeg ikke orker tanken på, så kommer kanskje magefølelsen til å si gutt. Spennende blir det uansett :)

Jeg har masse symptomer allerede! Og forrige gang hadde jeg ingen symptomer så tidlig. Etterhvert hadde jeg kun tretthet og halsbrann HELT i slutten:) Denne gang har jeg allerede begynt å bli litt kvalm av og på, mergatrøtt,murringer i magen, tisser OFTE, ømme pupper, melkeaktig væske i puppene(!!), spiser mye oftere og har fått halsbrann allerede:p er helt rart hvor annerledes det kan være..:) men likevel har jeg ikke noen følelse av at det skal vise seg å være det motsatte kjønn.. sist var jeg overbevist om at det var jente, selv om jeg hadde typisk guttesv.skap om mage, men der tok jeg grundig feil. Denne gangen vil jeg prøve å ikke gjette;)

Nei, kan ikke si at jeg har en direkte følelse. Men det er klart at jeg forventer en gutt denne gangen også! Hvis det viser seg å være jente på UL vil jeg ikke tro det får hun er ute!

Det eneste som er annerledes denne gangen (foreløpig) er humørsvingninger. Kvalmen kom ikke før i uke 6-7 i begge mine forrige svangerskap, så tror det blir det samme nå.

Kinesiske fødekartet sier jente, å det er det jeg har en liiten magefølelse på.. Sist hadde jeg en gigantisk magefølelse at de var en gutt, kjøpte bare gutteklær og utstyr, SELV om vi ikke viste før fødselen hva det ble :-) heldigvis så stemte det.. Men har også en liten guttefølelse denna gang, såå er veldig usikker hva eg tror :-)

Føler jenter! og det kinesiske kartet sier også jente, det har stemt to ganger før....

Back
Topp