Magefølelse tvillinger

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Plutselig datt magefølelsen på om det kan være tvillinger i magen:-O. Er nok ikke det men bare en følelse jeg plutselig fikk. Føler meg stor til å være 18 uker, vært utrolig dårlig denne gang ifht med første osv. Tidlig ul viste kun 1 foster. Spent for i morgen kjenner jeg
 
Om de så et foster på tidlig Ul skal det vel en del til for at det er tvillinger nå :)
Lykke til imorgen:) her var vi igår,og skal tilbake i mars for noen mål de ikke fikk til:)
 
Hehe, jeg våknet av et "mareritt" inatt om at den ene tvillingen hadde gjemt seg bak den andre på oul, så jeg lå våken i en time og kjente etter alle sparkene (hun er veldig aktiv inni der på nattestid) og googlet alt om "hidden/hiding twin" og utrolig hvor mange som har blitt overrasket med to babyer selv om det bare har blitt oppdaget ett foster! På både 1 og 2 ultralyder!
Var heldigvis litt mer rasjonell på morgenen, og er sikker på at det bare er denne ene jenta som vi så, men hvis du har en reell mistanke skal du ta magefølelsen på alvor og be om en ekstra sjekk! Legen din kan jo også høre etter med doppler om det er flere hjertelyder?
 
Back
Topp