Magefølelse på kjønn

Her tror jeg enn så lenge at det blir ei jente nr 3 på oss :).
Jeg føler jeg er så innkjørt på å være jentemamma at det virker litt «skummelt» om jeg plutselig skal bli guttemamma også .
Men vi kommer til å bli like glad om det skjuler seg en lillebror i magen :)
 
Her tror jeg enn så lenge at det blir ei jente nr 3 på oss :).
Jeg føler jeg er så innkjørt på å være jentemamma at det virker litt «skummelt» om jeg plutselig skal bli guttemamma også .
Men vi kommer til å bli like glad om det skjuler seg en lillebror i magen :)
Kjenner på akkurat det samme, men motsatt kjønn. Tror det blir gutt nr 3 :)
 
Tror det blir jente denne gangen også. Før vi fikk barn eller fikk vite at det var en jente på vei sist så hadde jeg alltid sett for meg at jeg kom til å bli en guttemamma. Men nå som vi er så innkjørt i å ha en datter er det litt vanskelig å se for seg at vi skulle fått en gutt. Mulig det er der magefølelsen kommer fra.
 
Ingen magefølelse men ikke hatt det med de andre heller
 
Jeg har en av hvert kjønn fra før, og har hatt en rett og en feil magefølelse (trodde gutter på begge). Tror gutt denne gangen også.
 
Legen ved innsett tulla med at de satte inn en av hver, så hadde vært utrolig moro om det viste seg å være tilfelle:joyful:
 
Jeg har ingen, men venninnen min føler jeg får en jente. Håper hun har rett :) Blir naturligvis glad uansett hva jeg får altså...
 
Jeg aner ikke enda, men har to gutter så sliter med å se for meg at jeg får ei jente. Jeg spøker med at mannen bare har gutte-sædceller (vet det ikke funker slik altså) :hilarious:
 
Jeg har ei jente og en gutt fra før. Jeg har enda ikke fått noe kvalme, så da tenker jeg jente siden jeg ikke var kvalm når jeg gikk med storesøster. Det gjør ikke noe om det er jente. Men tenker også at det er en gutt. Det er praktisk mtp klær.. :hilarious: så jeg veit ikke, håper det går fort til februar og OUL. ☺️
 
Usikker om det er magefølelse eller et håp, men jeg tror det blir en gutt denne gangen. Er også glad hvis det blir en annen jente :angelic:
 
Jeg har null peiling. Men har akkurat like symptomer som jeg har hatt de to andre gangene jeg har vært gravid, så blir nok en gutt nr 4 :dance018
 
Jeg tror det blir gutt nå også. Med unntak av at jeg ble kvalm tidligere denne gang, ser det veldig likt ut.
 
Gutt.. Fikk jente sist og gutt som nr 1,er allerede kvalm og har bekkensmerter, så magefølsen er gutt :woot:
 
Tipper på gutt, men hadde vært veldig fint om det hadde vært jente, så hadde vi hatt en av hver. Blir selvfølgelig glad uansett :p
 
Jeg tror gutt denne gangen. Har 2 jenter fra før av der jeg begge gangene ikke fant ut at jeg var gravid før jeg var langt på vei. Var ikke dårlig i det heletatt, men denne gangen har jeg vært kvalm/dårlig siden før jeg fikk tatt en test.
 
Back
Topp