Magefølelse på kjønn

Magefølelsen sier gutt. Skal ikke vite kjønn før fødsel, så blir spennende å se.
 
Har en gutt og ei jente fra før, var bom sikker på kjønn med begge to, selv om vi sjekket ikke kjønnet når jeg var gravid med lillesøster men jeg var såpass sikker at jeg kjøpte litt jentetøy til å ha i begynnelsen :rolleyes: har ingen følelse nå foreløpig, men vet at det kommer. Håper litt på jente, både av praktiske grunner- vi har jo alt til jente nå og for lillesøster sin del :happy:
 
Magefølelsen sier gutt. Skal ikke vite kjønn før fødsel, så blir spennende å se.
Det har vi gjort sist gang :love7 det var kjempespennende og den følelsen når jeg sjekket kjønn selv etter at hun kom ut.. magisk!
 
Det har vi gjort sist gang :love7 det var kjempespennende og den følelsen når jeg sjekket kjønn selv etter at hun kom ut.. magisk!
Håper jeg får den samme fantastiske opplevelsen:love7
 
Forrige svangerskap visste jeg med en gang at det var gutt, denne gangen tror jeg det er ei jente, men føler meg ikke like sikker:D
 
Jeg fikk en skikkelg guttefornemmelse med en gang jeg ble gravid, men nå har jeg ingen magefølelse what so ever.
Jeg har nok alltid ønsket meg ei jente, men jeg blir like glad for gutt. Det blir spennende når vi nærmer oss OUL i denne gruppa!
 
Samme gjorde vi med sistejenta og skal gjøre det slik nå også :Heartred
Jeg er ikke sikker hva jeg vil gjøre denne gangen :angelic: frister å få vite mtp forberedelser, men samtidig syns jeg det var SÅ gøy å ikke vite..
 
Jeg er ikke sikker hva jeg vil gjøre denne gangen :angelic: frister å få vite mtp forberedelser, men samtidig syns jeg det var SÅ gøy å ikke vite..
Kan evn få de til å skrive det på en lapp og putte det i en konvolutt - gi den til noen du stoler på så har dere muligheten til å ombestemme dere ;)
 
Jeg tror det blit gutt og mannen tror det blir jente. Dette blir spennende
 
Eg har en guttefeeling, mens gubben setter en knapp på jente! Bryr oss egentlig fint lite kas kjønn det er, men blir spennende å sjå kem av oss som har rett :happy7
 
Jeg har jente følelse denne gangen :) spiller ingen rolle for oss hva det blir :love7
 
Kan evn få de til å skrive det på en lapp og putte det i en konvolutt - gi den til noen du stoler på så har dere muligheten til å ombestemme dere ;)
Haha tror at her må det være enten eller :hilarious: vet ikke om jeg hadde klart å ikke titte på lappen :dance008 har fortsatt masse tid til å bestemme oss :Heartbigred
 
Har ein magefølelse på at dette er jente, siden jeg er så dårlig, var ikkje det sist gang da fikk jeg gutt :shy:
 
Føler gutt, men veldig usikker
 
Jeg hadde ikke funnet det ut på denne tiden med nr en, så foreløpig har jeg ingenting å sammenligne med på dette tidspunktet, men jeg tror det er en gutt til :)
 
Jeg bytter fra jente til karusell- operatør. En som liker å gjøre folk kvalme!
 
Foreløbig ingrn magefølelse, men da gubben har tre jenter fra før (en felles) har han mistet helt troen på at han kan lage gutt
Trodde det var gutt første svangerskap, men tror det er fordi jeg vet gubben har et høyt ønske om en liten mini
 
Back
Topp