Magefølelse på barnets kjønn

FrkLykke86

Glad i forumet
Novembergull 2017
Lurer på hvor mange av dere som vet kjønnet på babyen i magen, som hadde rett i forhold til egen magefølelse?!

Forrige gang visste jeg hele tiden at vi ventet en gutt, og fikk dette bekreftet ved OUL.
Denne gangen sier magefølelsen jente... Enda 2.5 uke til OUL! Er så spent!
Spiller selvfølgelig ikke så stor rolle hvilket kjønn det blir - så lenge alt er bra med babyen [emoji169]

Første trodde jeg gutt hele veien og ga han navnet sitt da jeg var sånn 10 uker på vei[emoji28]. Med andremann trodde jeg jente frem til oul, men da hun begynte å filme hodet var jeg plutselig skråsikker på gutt og der var lillebror[emoji56]. Nå ser jeg ikke for meg at jeg skal bli jentemamma så guttenavnet er forholdsvis klart[emoji38]. På tidlig ul mente hun at jeg kanskje hadde rett, så det blir spennende å se på fredag[emoji7][emoji169].

Last edited:
Æ sa jente fra vi famt det ut. Va helt sikker. Svigerfar va enig. Pappa'n vist ikke helt. Alle andre har sagt gutt.
Meeen mor hadd rett. E ei pie i magen [emoji7]

Magefølelsen sa jente, og fikk det bekreftet på ultralyd:)

Jeg hadde rett forrige gang, da var jeg sikker på gutt. Trodde det samme denne gang da jeg hadde veldig like symptomer, men denne gang hadde pappaen rett :) Blir en liten jente :Heartpink

Jeg hadde guttefølelse nå, helt til oul. har vært helt sikker, holdt på å kjøpe en del blått :p men det stemte ikke. er ei jente her :joyful:

Jeg har to jenter fra før og har hatt tre like svangerskap hittil så viss det er noen fasit så er det kansje enda en jente? Klarer liksom ikke helt å forestille meg at det er gutt heller når jeg bare er vant til å ha og bære frem jenter.. Så det blir spennede på ul denne uken. Blir like glad uansett [emoji4]

Fysteman var eg clueless på :P var gut. Andreman var eg øvebevist om at var jenta frå fyste stund, da stemte. No truuur eg da er jenta, men ikkje lika bombesikker som sist :P

Gutt ! Var bombe sikker ! Møtte opp i blått på TUL :hilarious: jordmor lo godt og sa hun sjeldent hadde så skråsikkre mødre på benken :p å det stemte da med gutt :dummy: spennende å se om de mener det på OUL også :)

Hadde superguttemagefølelse sist, og fikk det bekreftet ved OUL! Ikke sååå sterk magefølelse denne gangen, men heller mot jente for alt har føltes så annerledes i svangerskapet. Kombinert med et lite håp kanskje [emoji3] Får se på UL fredag!

Jeg har aldri skjønt hvordan folk kan være så sikker på kjønn før de har vært på OUL/ fått bekreftelse, men nå, som jeh er gravid selv, så skjønner jeg, for den følelsen jeg har på kjønn trodde jeg ikke at gikk ann å ha [emoji23][emoji23] men vi begge er egentlig ganske sikre, og vi har samme mening, gleder meg til å se om 2,5 uke :)

Har skikkelig følelse på jente. OUL om 1 uke, så det blir spennende å se :D

Forrige gang var jeg helt sikker på at det var en gutt, men var jente. Denne gang har jeg vert litt usikker men heller mest mot en jente, men var en liten lillebror inni det gitt[emoji2][emoji2] Så feil begge gangene[emoji28]

Jeg har vært sikker på at det har vært gutt siden begynnelsen av svangerskapet. Fikk i dag vite på oul at det stemte [emoji16][emoji170] det kinesiske fødselskartet stemte også [emoji28]

Back
Topp