Magefølelse kjønn

Jotaa

Glad i forumet
Septembermødre <3
Leste i 'babydrøm' om magefølelse i forhold til kjønn og tenkte det hadde vært moro og sett om denne har stemt hos dere med barn fra før.
Min stemte :) gjorde deres ?

Hehe, med første trodde jeg at vi skulle ha ei jente, men det var gutt.
Når vi skulle ha nr to så var jeg sikker på at det var gutt, men det var ei jente gitt :P

Med førstemann var jeg bombe sikker på at det var gutt , helt fra uke 8 og det kom verdens skjønneste gutt til verden <3
Men nå ? Ingen magefølelse , men jeg ønsker meg vel kanskje en liten bror til gutten min ;)

Hatt magefølelse for gutt og fått gutt. Nå har meg og alle rundt jentefølelse så får vi se :)

Hadde en følelse på gutt sist, det ble det :) nå tror de som vet det at det blir jente, så vi får se da :)

Med første visste jeg at det var en gutt, og med andre trodde jeg det var en jente og en gutt om en annen. Det ble en deilig gutt det også

Med første trodde jeg det var jente, men fikk gutt. Nå håper jeg på jente, men har vel innerst inne en følelse for gutt nå også

Var skråsikker på en jente sist helt til to dager før OuL, da kunne det ikke være annet en gutt, gutt ble det;)
Er ganske sikker på jente denne gang, og håper litt på det igså<3

Forrige gang trodde jeg at det var en jente, men alle rundt meg trodde gutt, så jeg turte ikke å tro noe annet enn gutt. Men så var det jo en jente som kom.
Denne gangen tror jeg det er jente også, men det hadde jo vært veldig koselig hvis vi fikk en buekorpsgutt! (buekorpssmiley her)

Back
Topp