Magefølelse ang kjønn ❤️

ønskebarn<3

Glad i forumet
*Aprilbaby 2018*
Mailykke 2018
Jeg har siden jeg ble gravid vært helt sikker på at jeg har ei jente i magen. Sett på rosa klær tenkt på jentenavn og vært helt innstilt på at det er jente. Vi har nesten bare jenter i familien. Når jeg har sett på gutteklær har det føltes så fjernt.

Men på ultralyd viser det seg at det er en liten gutt i magen. Spretten og ivrig babygutt. Så nå er alt forandret. Er kjempeglad for at alt er bra med babyen etter OUL og gleder meg masse til å bli guttemamma. Til dere som ikke har vært på ultralyd enda, gled dere! Fantastisk opplevelse å Se babyen. Jeg gleder meg sånn til å møte lille nurket i magen <3

Det ble litt mere virkelig etter ultralyd <3

Har hatt på følelsen at det var en gutt, kanskje mye fordi alle rundt oss var bombesikre på at det var en gutt. Det har jo påvirket meg i den grad at jeg har tenkt mest på guttenavn og har begynt å "planlegge" barnerommet i guttestil.

Var på OUL i dag, og der var det jaggu en gutt ;) Så all tenkingen og planleggingen har ikke vært "forgjeves", og hele slekta fikk visst rett også :P

Vi var på TUL også, men det ble liksom enda mer virkelig i dag. Spesielt når jeg har begynt å kjenne bevegelser i tillegg :)

Har hatt på følelsen at det var en gutt, kanskje mye fordi alle rundt oss var bombesikre på at det var en gutt. Det har jo påvirket meg i den grad at jeg har tenkt mest på guttenavn og har begynt å "planlegge" barnerommet i guttestil.

Var på OUL i dag, og der var det jaggu en gutt ;) Så all tenkingen og planleggingen har ikke vært "forgjeves", og hele slekta fikk visst rett også :p

Vi var på TUL også, men det ble liksom enda mer virkelig i dag. Spesielt når jeg har begynt å kjenne bevegelser i tillegg :)

Vi var også på tidlig ultralyd men da var alt så smått (uke8) nå var det en tydelig baby <3 gratulere med en gutt :D

Helt likt her også faktisk! Vi hadde jentenavn klart, vi var begge helt sikre på at det var ei lita jente, men så feil kan man ta :p Vi og får en liten gutt og vi gleder oss så mye til å møte han i januar! :D

Vi var også på tidlig ultralyd men da var alt så smått (uke8) nå var det en tydelig baby <3 gratulere med en gutt :D

Takk! :D Gratulerer med gutten til deg også!
Vi var der i uke 14, men da var det jo mest et digert hode og en liten kropp med tynne armer og ben - så ut som en alien :P Nå var det litt mer baby og litt mer viljestyrte bevegelser enn bare sprelling :)

Gratulerer med gutten i magen :)

Jeg har ikke hatt noen magefølelse i det hele tatt, er akkurat som om jeg slipper å forholde meg til den biten siden vi har bestemt oss for å ha det som en overraskelse til fødselen. Men så drømte jeg to netter på rad at jeg fikk jente, og etter det har jeg tenkt mest at dette blir ei jente til. :) Vesla sier hun håper litt på en gutt, siden "vi har jo ikke noen gutt", men blir nok glad for en søster også. :) Akkurat nå er jeg bare mest spent på om vi kommer oss gjennom oul om to uker uten å få det avslørt. :p

Vi har hatt følelse av at det blir en jente. Sikkert 9 av 10 "myter" tilsier også jente. Min samboer har nesten bare jenter i familien, mens jeg har nesten bare gutter i familien. Så det blir spennende! Vi skal ha ultralyd nå i slutten av måneden, som blir uke 19. Så da håper jeg vi får se kjønnet. :)

Jeg har siden jeg ble gravid vært helt sikker på at jeg har ei jente i magen. Sett på rosa klær tenkt på jentenavn og vært helt innstilt på at det er jente. Vi har nesten bare jenter i familien. Når jeg har sett på gutteklær har det føltes så fjernt.

Men på ultralyd viser det seg at det er en liten gutt i magen. Spretten og ivrig babygutt. Så nå er alt forandret. Er kjempeglad for at alt er bra med babyen etter OUL og gleder meg masse til å bli guttemamma. Til dere som ikke har vært på ultralyd enda, gled dere! Fantastisk opplevelse å Se babyen. Jeg gleder meg sånn til å møte lille nurket i magen <3

Gratulerer så mye med gutten :)

Har ikke noen følelse enda. Har en gutt fra før, så det er noe kjent. Blir like glad for begge deler. Hadde vært gøy med en av hver. Men det er også gøy å være guttemamma☺ Blir spennende å få vite.

Jeg har følelsen av at jeg får gutt, og deg har alle i familien og. Spennende å se om følelsen er rett

Jeg har følelsen av at jeg får gutt, og det har alle i familien og. Spennende å se om følelsen er rett!

Gratulerer med gutten :)

Jeg har hatt på følelsen av at det var gutt fra begynnelsen av og det fikk vi bekrefta på tul :) Skal på oul om ei uke og satser på at det også viser gutt for vi har allerede handla inn guttetøy:p

Jeg har hatt litt følelse på jente. Sett på jenteklær, hårpynt og luer. Men følte etter en stund at jeg ikke var like sikker når mine verste plager forsvant. Men ultralyd viste jente :) så håper det stemmer med det de ser på oul om 2 uker :p

Jeg har hatt litt følelse på jente. Sett på jenteklær, hårpynt og luer. Men følte etter en stund at jeg ikke var like sikker når mine verste plager forsvant. Men ultralyd viste jente :) så håper det stemmer med det de ser på oul om 2 uker :p

Alle i familien tror vi nå får gutt da jeg har ei jente fra før :p Jeg tror jeg har blitt litt påvirka, for har det på følelsen selv, men så er det en indre stemme som sier at det er jente denne gangen oxo:D Storesøster ønsker seg bare lillesøster, så for hennes del hadde det vært koselig med en jente til ;) Men det blir jo det det blir uanz :p OUL er 17.august og vi grugleder oss masse!

Helt sikker på at det er en liten gutt magen ❤️ alle rundt oss mener det er jente, så skal bli spennende på ultralyden!
Har to gutter fra før så er nok derfor jeg har det på følelsen tror jeg

Har en følelse på at det blir gutt! Kinesiske fødselskartet sier at det blir jente, og det har stemt med nesten alle jeg kjenner! Har en gutt og en jente fra før, så blir spennende å se!

Back
Topp