Magefølelse angående fødsel

Julismil

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
FebbisBebbis2021 ❄️
Lurer på om andre også har en magefølelse eller en slags fornemmelse av når de går i fødsel? :) Jeg har av en merkelig grunn en følelse av at vesla kommer litt før termin. Det et førstemann og du skal bare se jeg sitter på maks overtid og forbanner hele følelsen av at hun skulle komme litt før :p Hadde jo også sterk magefølelse av at det var en gutt jeg bar på, men det stemte jo ikke. Konklusjonen er at jeg tar det hele med en klype salt, men magefølelsen er allikevel sterk :rolleyes:

Hva med dere andre, har dere en magefølelse av når den nye verdensborgeren ankommer?

Jeg tror jeg kommer til å gå helt til termin med lillegutt, og at jeg da blir satt i gang:) guttene i familien har generelt vært trege alle sammen. Håper ikke det gjelder meg og at han kommer litt før da[emoji6]

Jeg har følelse på at det blir augustbaby. Har termin 29.juli, så er ikke helt usannsynlig det. Sist hadde jeg følelse på at frøkna skulle komme før termin, hun kom dagen etter termin :P

Det beste er vel å bare slå seg til ro med at babyen kommer når kroppen er klar :)

Håååper hun kommer rett rundt termindatoen. Tipper hun kommer 1 ukes tid før. Men det er mest fordi det passer så dårlig at hun kommer før tiden med tanke på barnepass til storebror og permisjonen. Så da kommer hun sikkert når det minst passer [emoji28]

Har termin 9juli, men magefølelsen sier slutten av juni.. Jeg var veldig sikker på at det var ei jente så ble ikke så overrasket på OUL da hun mente det var ei jente

Jeg har magefølelse på fødsel før termin, men magefølelsen var også feil når det gjaldt kjønn [emoji6]

Jeg antar jeg går over termin da det er førstemann, men man veit jo aldri :p hun kan godt komme litt før tida synes jeg :hilarious:

Kjennes ut på kroppen som om jeg skal føde snart, at jeg snart må være ferdig. Folk sier også at det ser ut som jeg ikke har lenge igjen. Men jeg vet ikke rett og slett. Vil jo gjerne tro at han kommer før, men jeg setter ikke penger på det. Hehe:) venter nummer 3.

Jeg vet at lillegutt her kommer før termin, for jeg blir igangsatt to uker før termin. MEN jeg har også en magefølelse om at han kan være i våre hender før den tid. Er veldig forberedt på det meste nå framover. Uke 31+5 i dag, så tiden nærmer seg! :)

Jeg var sikker på jeg kom til å føde før tiden sist! Endte med å bli satt i gang på overtid [emoji23] denne gangen blir det ks.

tror på før tiden, ble sist satt igang på grunn av svangerskapsforgiftning så er nok påvirket av det.... Ender sikkert med å gå over tiden og august barn når jeg ser for meg tidlig juli barn...

Jeg fødte 2 uker før med nr1 og håper jo ho her også kommer litt før. Så er litt innstilt på det. Men det er jo typisk at ho da kommer på overtid :P

Jeg gikk 11 dager på overtid med min første så håper (og har litt på følelsen) at denne kommer litt før [emoji4]

Er ikke mentalt innstilt på overtid, så håper hun kommer før. De andre i familien har fått før termin, så satser på jeg er «av samme ulla» :)

Har aldri gått over og satser på at jeg slipper det denne gangen også.
Håper på slutten av juni pga de nye retningslinjene for permisjon.

Back
Topp