Magebilder

Tjukkebollepus

Forumet er livet
Tenkte det kunne være litt kjekt med bilder av magene våre nå når vi begynner å bli høygravide her i mai-klubben... [:D]

Her er min mage sånn den ser ut nå når jeg er 34+5....

fin mage du har[:D]

Her er magen min i uke 30 :

Så fine mager dere har! Min er så stor at jeg har ikke lyst å vise den frem lenger..

Fine mager ja!
Skal ta nytt bilde i morgen så da kan jeg vise dere min.

Tenk vi har ennu ikke tatt noen bilder av magen. Jordmor anbefalte oss å gjøre det. Har sagt at i dag skal vi gjøre det,men det blir hele tiden utsatt. Vi e kanskje litt træge på det området.Vil så gjerne få bad og kjøkken klart til han kommer,derfor er det ikke blitt prioritert. MEN vi fikk skrudd sammen senga hannes i går. Så søt,men tror dyna er for stor til han.125cm. Er ikke den litt stor?[8|]

min mage e vel uke 35+4 eller noe sånt.. husker ikke helt hvilken dag jeg tok det, men noe sånt :)

jeg har den minste dynen i vognen, men til sengen har jeg en str større.. (mener den e 80x100) de vokser så fort at den helt minste ville ikke jeg kjøpt til sengen hvertfall.. ellers kan du jo bare brette den du har nede med beina da.. men det må du nesten finne ut av selv :)

Her er min mage 36+1

ORIGINAL: Molsy

Her er min mage 36+1

Å du har så fin mage! Har den sunket litt siden forrige bilde?

ORIGINAL: pebbles

ORIGINAL: Molsy

Her er min mage 36+1

Å du har så fin mage! Har den sunket litt siden forrige bilde?

Tusen takk! [:)][:)] Ja den har sunket en god del siden sist, ser ikke så mye større ut, men er mye lengre ned.

sånn så den ut for 2 uker siden.

Nytt bilde- tatt i dag uke 37

Fin mage du har dite! [:D]

ORIGINAL: pebbles

Fin mage du har dite! [:D]

Nåja,så fryktelig fin er den nå ikke-bærer preg av å være "godt brukt"[;)]
Syns magen din er kjempe fin jeg[:D]

Her er jeg snart 37 uker; stor mage fått ja[:)]

Takk skal du ha, men synes virkelig den ser mye større ut på bilde, enn hvordan det kjennes å gå med den, for jeg merker nesten ikke at den er der jeg; den er ikke i veien i det hele tatt[:)]
Har fått forverret bekkenløsninga, så det er veldig vondt å sitte og gå nå, men greier meg fint ja! Noen dager verre enn andre, må bare ta det med ro den siste lille tiden nå. 37 uker i morgen (står feil på tickeren). Så da er det bare å vente! [:D] Gutten er veldig aktiv, sparker masse oppe i ribbena, spesielt når jeg ligger. Så søtt[;)] Håper det går bra med deg og?

Back
Topp