Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begynte i uke 4 jeg, da jeg fant det ut. Og fra forrige graviditet (jenta mi fyller 6 22/2) har jeg bilder fra uke 10Har dere planer å ta bilder av magen etterhvert som den vokser? Har sitt slike bilder hos venninner, og synes det virker litt koselig å ha. Skulle bare ønske mage og lår hadde litt mindre "padding" fra før av
Om det er en trøst, så blir du å se tilbake på hvordan du ser ut nå om 20 år, og tenke at du ser flott ut.Jeg tok mye magebilder sist, men mistet alle bortsett fra siste mnd ca, da tlf min ble ødelagt før jeg fikk lagt inn bildene et annet stedVELDIG kjedelig!! Følte meg så fresh og fin! Nå veier jeg 15 kg mer enn startvekt var da, så ikke liiike stas denne gangen [emoji14] men må vel ta noen bilder forde..
Så utrolig fint bilde [emoji173]Jeg tok mye bilder når jeg gikk gravid og har også litt ekstra "padding" på mage og lår [emoji28] men tenkte ikke over dette, magen kom i fokus, og jeg elsket å gå gravid [emoji4]
![]()
Her er jeg i uke 36, veide ca 80kg og er 161cm høy så er ikke akkurat slank [emoji28] føler meg MYE tjukkere nå selvom jeg er 10kg lettere!
Nydelig bilde [emoji177]Jeg tok mye bilder når jeg gikk gravid og har også litt ekstra "padding" på mage og lår [emoji28] men tenkte ikke over dette, magen kom i fokus, og jeg elsket å gå gravid [emoji4]
![]()
Her er jeg i uke 36, veide ca 80kg og er 161cm høy så er ikke akkurat slank [emoji28] føler meg MYE tjukkere nå selvom jeg er 10kg lettere!
Tenkte å ta i starten av hver måned. Hver uke blir for mye å huske på [emoji14]Har lyst til å ta bilder, men har ca null tro på at jeg blir å huske å gjøre det ukentlig.
Nydelig bilde [emoji177]
Så utrolig fint bilde [emoji173]
Åh takk! Det var uten tvil en god trøst, også SÅ sant!!!Om det er en trøst, så blir du å se tilbake på hvordan du ser ut nå om 20 år, og tenke at du ser flott ut.
Hvilken app bruker du?Jeg begynte i uke 4 [emoji2] gleder meg til å se hvordan magen utvikler seg!
![]()