Magebilder

Haha, ja er 18+4 nå, og venter fortsatt spent. Er jo litt mage, men føler det bare er flesk! [emoji23] til tross for bare 2 kg opp.. men den kommer vell snart!
Rundt da likevel [emoji28] Kan gå enda et par uker uten at det er unormalt [emoji28]. Men fikk beskjed om det fra jm sist svangerskap at det fort kan poppe sånn :)
 
Rundt da likevel [emoji28] Kan gå enda et par uker uten at det er unormalt [emoji28]. Men fikk beskjed om det fra jm sist svangerskap at det fort kan poppe sånn :)
Hehe ja, på første kontroll med jordmor så hun ingen vits i å måle en gang.. å sikkert ikke neste gang heller..[emoji23] men jeg kjenner masse liv der inne, så de begynner kanskke å bli trangt for han/henne ?
 
Hehe ja, på første kontroll med jordmor så hun ingen vits i å måle en gang.. å sikkert ikke neste gang heller..[emoji23] men jeg kjenner masse liv der inne, så de begynner kanskke å bli trangt for han/henne ?
De har nok plass ;)
Måler gjerne ikke før uke 25 ca.
At livmoren ikke har "falt frem" enda, har ingenting å si sånn sett. Livmoren tar plassen den trenger uansett. Gjerne på bekostning av alt annet [emoji14]
Mvh, ei som sliter litt med dårligere lungekapasitet for tiden [emoji28]
 
3bfb325b9d85e94a863a74efabb527bb.jpg

I går. 24+0.
 
Min mage, 10 ukers forskjell fra første til siste bilde. Begynte å synes en bump da første ble tatt, jeg var ganske slank i utgangspunktet. På bildene er det 12 uker, 18 uker, 19 uker, 21 uker og 22 uker :)

5b36493c8ba9bfd2dd8fb9a46cc2601d.jpg
 
Last edited:
Back
Topp