Magebilder

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Har dere vært flinke til å ta bilder av magen? Jeg har ikke vært noe flink

Jeg har tatt bilder hver uke.artig å se hvordan utviklingen har vært og koselig å se tilbake på når graviditeten er over☺️

Kunne nok vært flinkere, men har fått tatt noen hvertfall! Har en kjæreste som ikke tar bilder, så har rigga opp med stativ og fjernutløser til de litt mer "ordentlige" bildene. Og har noen få bilder tatt av venner i tillegg.
Skulle gjerne hatt noen bilder tatt i naturen.. får se om jeg gidder ta med meg utstyret og prøve på det en av de nærmeste dagene. Men tror jeg hadde blitt ganske flau hvis noen kom når jeg holdt på - sikkert bare teit, folk tar jo selfies over en lav sko, så hvorfor skulle det være dumt å gjøre det med ordentlig kamera og stativ.. hehe

Superdårlig!! :o jeg startet så bra med 2-3 bilder i måneden, men etter uke 20/22 tror jeg at det ikke vært et eneste bilde før i uke 33/34 igjen :(
Og jeg som ville ha så mange fine bilder :(

Jeg har tatt bilde hver uke fra rundt uke 14, tror jeg :-) Tatt selv med mobilen, men gøy å sitte å bla gjennom. Ei venninne som er fotograf skal ta bilder av meg neste uke, det gleder jeg meg til :-)

Har tatt bilder hver 2-3 uke ja men har desverre ikke speil og bare mobil til å ta bilder så har ikke blitt så bra. Kjæresten tar nesten aldri bilder av meg selv om jeg maser av og til:p tror ikke han skjønner verdien i det..:shifty:

Har tatt en del i speilet på badet, men mange har jeg jo tatt for å legge ut her inne (på skjult) og jeg innså er om dagen at det ikke er alle ansiktet mitt viser på. Haha! Så det blir jo noe å se tilbake på :p ellers skal en venninne som er fotograf kanskje ta noen bilder av meg ute, hvis vi rekker det ;)

Har tatt hver 2-3 uke sånn ca fra uke 7 :p veldig gøy å se hvor liten magen var i begynnelsen, og at jeg virkelig ikke var så stor som jeg følte meg :p

Så flinke dere har vært. Jeg angrer nå, men ikke så lett når jeg ikke har speil eller en kjæreste som er flink eller liker å ta bilde

Hadde planer om å ta ukentlige bilder, men det har utgått med glans. Har bare 3, men skal prøve å få tatt et par til før fødsel. Er jo litt gøy å se fremgangen. :-)

Jeg har vært dårlig på det denne gang! Var veldig ivrig med storebror.

Jeg har tatt hver uke fra uke 5. Veldig gøy å se tilbake på nå! :)

Enig, haha! Ser knapt at jeg har mage på de første bildene hvor jeg virkelig begynte å føle at jeg hadde fått fin gravidmage :p

Jeg også! Artig! Syns den var sååå fin og rund, men egentlig var det bare en liten bul på kjolen :P

Husker jeg følte meg så stor i uke 20, men omg så stor jeg ble på slutten!!! Da lo jeg godt når jeg tenkte på hvor stolt jeg var over kulen i uke 20.

Tok bilde m mobilen i baderomspeilet. Mest for å se forskjell fra uke til uke. Har ingen proffe fotografier.

Back
Topp