Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har nettopp oppdatert. Vil ha flere oppdateringer fra dere andre![]()
Finner ikke oppdateringer?
Siste bildet som jeg ser er lagt inn for lenge siden!
Jeg har oppdatert mitt innlegg med flere bilder... Tror det er innlegg nr 10Ser tulle-mor sine bilder, som er lagt ut i dag, men ingen andre :-/ ??
Jeg oppdaterer bare det ene innlegget jeg har med flere bilder etter hvert som tiden gårFinner ikke oppdateringer?
Siste bildet som jeg ser er lagt inn for lenge siden!
Ja det har jeg sett ^^Oppdaterer innlegget hver uke
Lillebror er på vei ♡ 20. Februar 2014
Ja det har jeg sett ^^
Får ikke oppdatert innlegget :-( sitter kun på appen. Men kan legge nytt innlegg hver uke hvis det er ok. Eller så kan jeg oppdatere tråden min oftere ;-)Ja jeg er vel den eneste også
Får ikke oppdatert innlegget :-( sitter kun på appen. Men kan legge nytt innlegg hver uke hvis det er ok. Eller så kan jeg oppdatere tråden min oftere ;-)
♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14/03.03.13 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR★
Android. Får redigert. Men ikke lagt inn nye bilder. Fikk ikke det sist i allefallDu skal kunne redigere innlegg du har skrevet fra før. Er det android eller apple du har?
Nr. 2 er på vei ~ 20. Februar 2014
Android. Får redigert. Men ikke lagt inn nye bilder. Fikk ikke det sist i allefall
♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
Hæ?Ahhh.. Skjønner! Last ned photobucket så bruker du direct link og limer inn som imagelink her inne. Da skal bildene legges inn
Har tatt annenhver uke jegJa jeg er vel den eneste også
Hæ?slitsomt da
men skal gi det en sjans
♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
Skjønte det ikke jegNeida, det er en vanesak