MAGEBILDER!!!

HvitLin

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Kjære vene! Nå er det vel på tide med noen magebilder her inne :P

Jeg har vært elendig med å ta bilder av magen dette svangerskapet, men skal få søs til å hjelpe meg nå, da jeg ALLTID får elendige bilder når jeg tar de selv :)

Så jeg slenger de inn senere i dag :)

Noen flere?

Jeg har vel ikke tatt noen etter uke 25-bildet, har vel lagt ut her når jeg har tatt nytt bilde :P
Greit å "krydre" kjedelige kontrolloppdateringstråder osv :P
Men synes godt dere andre kan slenge ut mer magebilder ja, er lite aktivitet på magebildetråden og nesten ingenting utenom, så jeg har ikke akkurat så mange å sammenligne med ;)

Får se om jeg ikke får knipset magen i dag, det er en liten stund siden sist nå :)

Huff, har ikke tatt et eneste magebilde denne gang :P Begynte vel i uke 20 sist.

Jeg har ikke knipset et eneste magebilde enda :P Kanskje på tide snart, men jeg glemmer det bare vekk hele tida..

Jeg har ikke knipset et eneste magebilde enda :p Kanskje på tide snart, men jeg glemmer det bare vekk hele tida..
Jeg angret på at jeg ikke tok flere sist jeg var gravid, har kun bilde fra uke 20,28,32,36 og siste fra 36+3 ;)
Så jeg anbefaler deg å starte, liker du de ikke om 5 år kan du jo bare slette de igjen ;)

Jeg angret på at jeg ikke tok flere sist jeg var gravid, har kun bilde fra uke 20,28,32,36 og siste fra 36+3 ;)
Så jeg anbefaler deg å starte, liker du de ikke om 5 år kan du jo bare slette de igjen ;)

Hehe, akkurat det har jeg også tenkt :) Jeg blir jo aldri fornøyd med bilder av meg selv, så nå har jeg bestemt meg for at jeg bare får knipse i vei, så har jeg iallefall noen bilder :)

Hehe, akkurat det har jeg også tenkt :) Jeg blir jo aldri fornøyd med bilder av meg selv, så nå har jeg bestemt meg for at jeg bare får knipse i vei, så har jeg iallefall noen bilder :)
Samme her ;)
Har i alle år hatt dårlig selvtillit ift. eget utseende, og alltid nektet å være med på bilder. Men når jeg ser bilder av meg selv fra da jeg var 18-22 synes jeg ikke jeg så så værst ut :) Nå skulle jeg jo ønske jeg så ut nå som jeg gjorde da :)
Nå tenker jeg heller at jeg får slette det om noen år om jeg fortsatt ikke er fornøyd. :)

Tok ikke mange bilder av magen forrige svangerskap, og har heller ikke blitt noe særlig med bilder denne gangen. *vurdere å gjøre noe med det* :)

Aldri likt kroppen min, men må bare skjerpe meg! Blir ikke
noe bedre av å ikke like den heller! :(
Her er magehuset mitt da, uke 24 ;)

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1372252058777.jpg
    1372252058777.jpg
    50,8 KB · Visninger: 212
Oi, det må jeg også gjøre! Med de to andre har jeg kjempemange bilder og det er så gøy! Ser hvordan magen vokser fra uke til uke :) Har ikke begynt enda og er jo 25+3 nå...

Så fine mager dere har!! :D

Så flotte dere er! :)

Her er min 20 ukers mage.

Jeg har vært elendig med magebildene så langt..skjerpings jeg vet jeg kommer til å angre ;)

Vedlegg

• 1004740_10152392647075656_386322472_n.jpg
    1004740_10152392647075656_386322472_n.jpg
    48,3 KB · Visninger: 159
Back
Topp