magebilder!

Liol

Forelsket i forumet
Prøver å legge ut magebilde jeg. Er ikke sikker på om jeg får til men..

Har du magebilde å dele? Er sååå kjekt å se! :D

Her ser dere hvorfor magen har fersket oss! :)

Vedlegg

• IMG_4949.JPG
    IMG_4949.JPG
    178,9 KB · Visninger: 133
Fikk nå ikke bildet helt slik jeg ville, men det kom nå inn her iallefall! Der er magen min! :)

Ja du ser gravid ut :) tenker det er vanskelig å holde den skjult :P

hehe, ja! Er nok litt oppblåst også da, men legen målte livmoren til å være 7 cm høyere enn gjennomsnittet idag..! Så stor er den.. Hun begynte å tvile på om terminen stemmer, men det er jeg HELT sikker på, og vi har jo vært på tidlig UL som har bekreftet det også! :)
Er nok litt stor siden det var tvillinger der, og kroppen fremdeles tror begge lever, mens bare det er den ene som har hjerteaktivitet og utvikler seg. HCG nivået var vistnok på "tvillingstadiet" ennå.. Så hun trodde den ville stabilisere seg når det går opp for kroppen da! :) Så slepper forhåpentligvis å bli DIGER! Kjekt med mage altså, men er jo ikke 12 uker ennå!! Hehe! :)
Men nå kan jeg straks begynne å vise den frem! Da kaster jeg jobbebukser/ tights og tunika LANGT vekk for en stund! :D

Trodde jeg hadde stor mage jeg :) Så flott mage du har :) Jeg har lagt ut bilde på "våre bilder"

Oisann, det var magen sin det! Skjønner godt at det kan være litt vanskelig å skjule den.

Oi oi, så stor og flott mage :)

Så stor og fin mage:-) skjønnr at den er vanskelig å skjule :p

Det var jammen en imponerende mage til å være 11 uker ja :) kjempefin!

Wow, så flott mage! Skjønner det kan være vanskelig å holde den skjult ja... gleder meg til min mage får ordentlig babykul og ikke bare ekstra fett og litt heng som nå.

å holy mama, d var magen sin d.. Jeg vil også være gravid, ikke bare feit... Men ligger jeg på rygg kan jeg ane noe om jeg kjenner godt etter:)

Vi har ikke kringkastet graviditeten ennå, men idag møtte jeg ei barndomsvenninne som trodde jeg var 5-6 mnd på vei! vi forteller det til slekt og venner når vi møter de til julen. Alle ser det vel før eg rekker å si noe!! ;)

Back
Topp