magebilder!

Ja, burde kanskje oppdatere litt :) Men jeg orka ikke å ta noe magebilde når jeg var 24 uker.. Eneste uka jeg ikke har fra :P Var så sliten av alt julestresset, og var ikke hjemme.. hehe.. Plager meg nå at jeg ikke tok :P

Eg syns eg har vert flink :p skal legge inn fra idag etterpå:) men savner å se flere mager:)

Sikkert mange som har hatt mye annet å tenkt på i julen (inkludert meg...). Men så kom jeg nettopp på det og tok ett i dag. Da begynte jeg å se meg rundt på tråden og ikke så mange som har oppdatert siden etter uke 21-22 :) Kanskje ikke så mange som vil legge ut heller, og det er jo greit. Men ville sette igang en påminnelse for de som har helt glemt det (som meg i hele julen!)

Det er nok fort gjort å glemme det ja :) eg har lagt ut ett til nå :)

Lucas 09: Kjekt å se, og fin mage :)

tangsprellen: kjipt for deg da! har du prøvd en annen webleser (feks firefox istedenfor win explorer)? Jeg har ikke problemer med noen av de, men har opplevd på andre nettsider at noe går med en nettleser men ikke med en annen feks :)

Jeg tok i går, men klarer ikke å legge ut bilder her.. bahh... irriterende.... har lastet opp på imagenshake(eller noe sånt) men åssen får e de derifra og inn hiit??

Back
Topp