Magebilder og mål - når starte?

Ella~83

Glad i forumet
Har dere begynt å måle cm. rundt midjen, veid dere og tatt magebilder allerede nå? Tenker i forhold til å følge utvilklingen videre. Jeg har veid meg, men ikke gjort noe mer foreløpig. Det er kanskje greit å både måle og ta bilde også, så har man utgangspunktet. Flere som har tenkt på dette?

Første magebilde jeg tok i forrige svangerskap var i uke 5 :) Blir morsomt å sammenligne, men magen min er uheldigvis mye større på forhånd nå skjønner ikke det [:-][8D]

Veide og målte gjorde jeg kun hos jordmor/lege.

Det er opp til enhver hva man føler er riktig for seg :)

Har bare tatt bilde nå, sånn før bilde, men magen er sååå oppblåst...[:-]Så det ble det "første" mage bildet...Ligger inne på dagboken min...[8D]

Har ikke tatt noe utgangsbilde av magen ennå, siden jeg er endel oppblåst...
Sist brukte jeg et bilde fra uke 9 som utgangspunkt, for da var jeg ikke såååå oppblåst (akkurat den dagen). Livmora kommer jo ikke opp over skambenet/symfysen før rundt uke 12, så jeg stresser ikke denne gangen heller.... [8D]

Har notert meg utgangspunkt i vekta, skulle gjerne vært lavere... Men men, pyttsann! [:D]

ORIGINAL: Ella~83

Har dere begynt å måle cm. rundt midjen, veid dere og tatt magebilder allerede nå? Tenker i forhold til å følge utvilklingen videre. Jeg har veid meg, men ikke gjort noe mer foreløpig. Det er kanskje greit å både måle og ta bilde også, så har man utgangspunktet. Flere som har tenkt på dette?

Jeg begynte i uke 12 forrige svangerskap, og tok hver 4. uke derfra, så vil nok gjøre det samme nå. [;)]

Jeg skal ha gravid fotoserie i studioet vårt [:D] Har tenkt å ta første bildet ganske snart, men ville gjerne ha fått fikset håret mitt først... [:)]

Back
Topp