8 88jente Betatt av forumet 18 Mar 2010 #1 Her e magen min i veke 30[:)] Føle ikkje han e så veldi stor endo men.. Imåro e da tid for 3D ultralyd, glede meg masse[:D] Ønske alle her inne ein fin kveld vidare!
Her e magen min i veke 30[:)] Føle ikkje han e så veldi stor endo men.. Imåro e da tid for 3D ultralyd, glede meg masse[:D] Ønske alle her inne ein fin kveld vidare!
Marie91 Elsker forumet 18 Mar 2010 #7 Kjempeflott mage! Kos deg på 3d, er virkelig fantastisk! [:)] Er i uke 30 om to dager jeg [:D][:)][:)]
Kjempeflott mage! Kos deg på 3d, er virkelig fantastisk! [:)] Er i uke 30 om to dager jeg [:D][:)][:)]
TITTIN72 Forumet er livet 18 Mar 2010 #9 ORIGINAL: Kine03 Nydelig babymage du har Lykke til på 3d...blir kos[:D] sign[;)]
Frk.Knerten Forumet er livet 18 Mar 2010 #10 Kjempe fin mage[:D] Kos deg masse på 3D i morgen og ha en fin kveld videre[:)]
B bennylure Forumet er livet 18 Mar 2010 #12 ORIGINAL: Katrineisabell Kjempe fin mage[:D] Kos deg masse på 3D i morgen og ha en fin kveld videre[:)] Sign.[:D][:D][:D]
ORIGINAL: Katrineisabell Kjempe fin mage[:D] Kos deg masse på 3D i morgen og ha en fin kveld videre[:)] Sign.[:D][:D][:D]
A amaryl Forelsket i forumet 19 Mar 2010 #18 ORIGINAL: Kine03 Nydelig babymage du har Lykke til på 3d...blir kos[:D] sign[;)]
M midnight Glad i forumet 19 Mar 2010 #19 eg var te 3D ultralyd, men fekk beskjed om at eg var kommet for lang te at dei kunne få skikkelige bilder av ho... flere som har fått den tebakemeld?
eg var te 3D ultralyd, men fekk beskjed om at eg var kommet for lang te at dei kunne få skikkelige bilder av ho... flere som har fått den tebakemeld?
renate84 Elsker forumet 19 Mar 2010 #20 ORIGINAL: Sienna81 Fiiin mage [:)] Heldige deg som er 30 uker!