Det tar liksom litt tid før det blir form på magen føler jeg....min er veldig bløt utenpå, så jeg ser ikke alltid like gravid ut...men nå har jeg begynt å bruke tramme klær og la magen stå til....må jo vise at jeg er stolt av å være gravid..
Det synes jeg du skal gjøre også...tida går jo veldig fort mens man bærer...i allefall etter de første tolv ukene, så det gjelder å strutte og kose seg mest mulig mens man kan[:D]
Min mage har vært en god del stram, men ikke hele tiden, akkurat nå er den bløt. Samboeren min vil også at jeg skal vise fram magen min,pleier å ha genserer eller skjorter som gjør at den vises, men skulle jeg ikke ha gjort det måtte jeg ha fornya hele skapet mitt hehe...
Fått en god del topper og fleece treningsbukser og slikt her å der så jeg har sluppet å kjøpe så mye foreløpig, har bare kjøpt en mamma skjorte og skjørt!
Toppen jeg har på meg som du ser litt på bilde er den toppen jeg har kjøpt selv! Veldig god topp kjøpt på hm.
Har måttet slutte å bruke en god del av klærne jeg brukte før, bruker så å si bare dem jeg måtte bruke belte på før og dem som var vie til meg.. så dem har vekst en del magen å hoftan.
Toppen er kjempefin å enkel anbefales, kjempe god å ha på!