Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du finner bilder på skjult forumDet var dårlig med magebilde på denne november gruppa, jeg har langt fra den fineste magen men har starta med å legge ut et bilde på magebilde tråden, håper flere slenger seg på
Ser jeg er kommet i 50 innlegg så da er det vel bare å vente på godkjenningDe får delta aktivt på dei fantastiske trådane "våre leker" etc.
Hvor finner jeg dette skjulte forumet?Du finner bilder på skjult forum
Når du når 50 innlegg sender du melding til hun som styrer d. Når hun godkjenner så dukker det oppHvor finner jeg dette skjulte forumet?
Hvor var d man kunne se hvor mange innlegg man hadde?
Tror d blir å ta en evigheter å nå 50 for min del..
For lite tid til å sitte på tlf mellom hverdagen og sofa soving
Eg og sliter med å få nok innleggTar så lang tid å skrive 50 innlegg for å bli medlem.. jeg får jobbe mer aktivt med saken
Blir sånn at man nesren bare kommenterer for å kommentere når man prøver å komme til 50 xDEg og sliter med å få nok innlegg
Hmm, Okei. Har over 50, får leite litt til takk!Når du når 50 innlegg sender du melding til hun som styrer d. Når hun godkjenner så dukker det opp
Haha, ja!Blir sånn at man nesren bare kommenterer for å kommentere når man prøver å komme til 50 xD
Se på "Informasjon om skjult gruppe", det er vel den første tråden i forumet her. I tillegg til 50 innlegg må man ha vært medlem en måned. Så selv har jeg etpar dager igjen før vi ses der inne...Hmm, Okei. Har over 50, får leite litt til takk!
Ahh, tusen takk!Se på "Informasjon om skjult gruppe", det er vel den første tråden i forumet her. I tillegg til 50 innlegg må man ha vært medlem en måned. Så selv har jeg etpar dager igjen før vi ses der inne...