Magebilde

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Tatt i går akkuratt tatt 22 uker på vei:) andre som vil dele?:)
ImageUploadedByBV Forum1360421930.148192.jpg

Fine baby huset :)

Her er min 19,eller var det 18 ukers magen? :p husker ikkenår jeg tok bilde :p

Vedlegg

• 1360422538937.jpg
    1360422538937.jpg
    38,1 KB · Visninger: 93
Tatt rundt uke 18, har vokst siden det. Følte meg skikkelig gravid i dag da jeg skulle smette imellom to folk på rema. Magen tok mer plass enn jeg tenkte, gitt!
Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Vedlegg

• uploadfromtaptalk1360428569292.jpg
    uploadfromtaptalk1360428569292.jpg
    35,8 KB · Visninger: 83
ImageUploadedByTapatalk1360430749.175683.jpg her er min 21 ukers mage:)

Så fine mager dere har!! :)

Her er min mage, 23 uker på vei

Vedlegg

• Magehuset.jpg
    Magehuset.jpg
    68,3 KB · Visninger: 79
Så fine dere er ! :) Kan man laste opp fra bilder på mobilen eller må man ha de på datan ??

Så fine mager!:) <3 *likerkjempemasse*:)

Jeg må virkelig få rumpa i gir og få tatt bilde snart og få lagt ut her, for nå begynner jeg å bli gedigen:P Skal også prøve å finne ut av hvordan jeg kan legge ut bilde via appen, høres ut som det er enkelt og greit:) Så snaaaart:)

Så fine mager!:) <3 *likerkjempemasse*:)

Jeg må virkelig få rumpa i gir og få tatt bilde snart og få lagt ut her, for nå begynner jeg å bli gedigen:P Skal også prøve å finne ut av hvordan jeg kan legge ut bilde via appen, høres ut som det er enkelt og greit:) Så snaaaart:)
Ganske enkelt å legge ut bilde via appen :) jeg har 5 knapper og trykke på :p smiley knapp,en annen knapp som ligner på kjetting,kamera knappen (som du bruker til og legge ut bilde med) så avbryt og send knappen :)

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Ganske enkelt å legge ut bilde via appen :) jeg har 5 knapper og trykke på :p smiley knapp,en annen knapp som ligner på kjetting,kamera knappen (som du bruker til og legge ut bilde med) så avbryt og send knappen :)

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Høres knall ut!:) Var innom å smugkikka på appen like etter den kom, og da kunne jeg dessverre ikke se det var enkelt å legge ut bilder.. Så da så jeg ikke vitsen med å bruke appen, da den er ganske annerledes enn det jeg har vendt meg til her inne(vanemennske?? Neinei:P). Så har brukt vanlig chrome på mobilen når jeg er innom å sniker her. *Teste bilde imorgen!:)*

Tatt når jeg var 20 uker akkurat :-) er 21+5 no, så vokst litt til. Syns jeg er litt stor til at dette er første, men godt at tulla trives inni der ;-)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    282,3 KB · Visninger: 50
ImageUploadedByTapatalk1360616852.815215.jpg 23 uker.

Back
Topp