magebilde

babyi2013

Flørter med forumet

11+5 i dag. Er ikke jeg veldig stor til å bare være nesten 12 uker? Er 3.gangs, og sist sa jeg det ikke til folk før etter uke 20 fordi jeg klarte å skjule det. Og nå er alle klærne alt for trang rundt magen, så er ikke lenge til jeg må fortelle det. Hadde ganske flat mage før jeg ble gravid, så dette er nok noe folk legger merke til.. hehe

Prøver faktisk å unngå å treffe folk for tiden, for jeg er sikker på at folk kan se det 

Andre med "store" magebilder ? 

Ikke så ulik meg og jeg er i uke 12. Er andreganga og er MYE større nå.. Får håpe dt jevner seg ut litt fremover.. Er ganske kort og fikk veldig stor mage sist. Ikke noe kult dersom jeg blir enda større denne gang ;)

Ikke så ulik meg og jeg er i uke 12. Er andreganga og er MYE større nå.. Får håpe dt jevner seg ut litt fremover.. Er ganske kort og fikk veldig stor mage sist. Ikke noe kult dersom jeg blir enda større denne gang ;)

er i uke 12 og 3.gangs....føler meg diger, selv om ikke noen har kommentert det enda - men jeg er som deg, unngår å treffe folk. Håper den ikke vokser så mye nå før ordinær ul i desember!

er i uke 12 og 3.gangs....føler meg diger, selv om ikke noen har kommentert det enda - men jeg er som deg, unngår å treffe folk. Håper den ikke vokser så mye nå før ordinær ul i desember!

Back
Topp