Magebilde!=)

LINKATH

Glad i forumet
Bildet er tatt på morgningen, verken oppblåst eller spist. Syns jeg aner en kul jeg [:)] 7 uker i morgen. Ligger i familien å få mage fort[:)]

Kan se ut som en liten kul ja. Min mage er også sånn![:)]

Men kan dette virkelig være babymage da? For livmora har jo ikke kommet opp av skambenet enda?

For en søt liten kul! [:)]

ORIGINAL: Mollå

Men kan dette virkelig være babymage da? For livmora har jo ikke kommet opp av skambenet enda?

For "undermagen" min kommer opp lissom, det gjorde den ikke før[:)] Hvis jeg skjønte deg riktig=)

ORIGINAL: Hope88

For "undermagen" min kommer opp lissom, det gjorde den ikke før[:)] Hvis jeg skjønte deg riktig=)

Ja! Det er slik min også er, så jeg tenker at jeg kanskje er lengre enn jeg tror? Eller så kan faktisk magen vokse så fort?

Jeg er også andregangs, så det er jo godt mulig?

Jeg får vondt av å bruke vanlig bukser![:-]

Ja! Det er slik min også er, så jeg tenker at jeg kanskje er lengre enn jeg tror? Eller så kan faktisk magen vokse så fort?

Hihi det gjør jeg å! =) Ja, er jo mulig da, og hørt den vokser raskere på andregang.

Jeg har hatt SA i uke 11 men da var jeg veldig ung, og viste ikke jeg var det, så gjorde endel ting som ikke var bra for barnet, så roer meg på det at det var derfor jeg mistet.=)

men nå er jeg sikker på alt går bra=)

Tror vi har 2 små voksende mager jeg mollå[:D]

Hihi det gjør jeg å! =) Ja, er jo mulig da, og hørt den vokser raskere på andregang.

Jeg har hatt SA i uke 11 men da var jeg veldig ung, og viste ikke jeg var det, så gjorde endel ting som ikke var bra for barnet, så roer meg på det at det var derfor jeg mistet.=)

men nå er jeg sikker på alt går bra=)

Tror vi har 2 små voksende mager jeg mollå[:D]

Huff, når jeg hører om folk som mister i uke 11 og uke 12 osv, så blir jeg så redd!! Føler vi har kommet et stykke når vi er 7-8 uker på vei jeg, så har liksom bare tenkt at ingenting kan skje[&o]

Men ja, jeg håper og tror at vi har to voksende mager jeg også!!![:D]

Var forresten veldig leit å høre at du mistet i uke 11! Håper det går bedre denne gang![:)]

Var forresten veldig leit å høre at du mistet i uke 11! Håper det går bedre denne gang![:)]

Jeg har trua på det[:)]

[:)]ja,jeg ser en liten kul der jah....[:)] hærli... jeg har også fått kul der nede... føler ikke jeg kan gå m stramme klær lenger.... da vises det... og buksene er blitt stramme....[8|] gleder meg til babymage... skikkeli... [:)]

ORIGINAL: Bebibooms

[:)]ja,jeg ser en liten kul der jah....[:)] hærli... jeg har også fått kul der nede... føler ikke jeg kan gå m stramme klær lenger.... da vises det... og buksene er blitt stramme....[8|] gleder meg til babymage... skikkeli... [:)]

Jeg åå[:)] Gleder meg skikkelig!

Så da går det virkelig an altså [:)] Å fornemme en liten kul alt nå, har tenkt at det må være innbildning det er jo såå tidlig ennå [8D] Godt å lese at andre også synest buksene er blitt litt ubehagelge alt å ikke bare meg [:-] 

se ut som en liten babymage det er ja..[:D]

ORIGINAL: Iniza

Wow! Hot mama ;)

Jeg ser helt klart en kul der ja:)

Her føler jeg også at jeg allerede har fått babymage, men jeg har en del mer mage enn deg fra før, så vanskelig å si...

Samme her[8D]

Sånn med mindre livmora di vokser abnormt fort så er det nok ikke babymage i ordets rette forstand, men du er jo like fullt gravid og hormoner gjør sånn at man kan bli veldig oppblåst, selv nede på magen :) Er det selv, ser ut som jeg er 20 uker på vei (andregangs)

ORIGINAL: Speedsjarken

Sånn med mindre livmora di vokser abnormt fort så er det nok ikke babymage i ordets rette forstand, men du er jo like fullt gravid og hormoner gjør sånn at man kan bli veldig oppblåst, selv nede på magen :) Er det selv, ser ut som jeg er 20 uker på vei (andregangs)

Signerer denne jeg[;)] Er nok mest at vi er oppblåste, for livmora ligger jo langt nede i bekkenet enda[;)]

min mage er slik og, og når jeg ligger er det en bitte liten kul....

Back
Topp