Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Hope88
ORIGINAL: Mollå
Kan se ut som en liten kul ja. Min mage er også sånn![:)]
Men kan dette virkelig være babymage da? For livmora har jo ikke kommet opp av skambenet enda?
For "undermagen" min kommer opp lissom, det gjorde den ikke før[:)] Hvis jeg skjønte deg riktig=)
Men kan dette virkelig være babymage da? For livmora har jo ikke kommet opp av skambenet enda?
For "undermagen" min kommer opp lissom, det gjorde den ikke før[:)] Hvis jeg skjønte deg riktig=)
Ja! Det er slik min også er, så jeg tenker at jeg kanskje er lengre enn jeg tror? Eller så kan faktisk magen vokse så fort?
Jeg er også andregangs, så det er jo godt mulig?
Jeg får vondt av å bruke vanlig bukser![:-]
Ja! Det er slik min også er, så jeg tenker at jeg kanskje er lengre enn jeg tror? Eller så kan faktisk magen vokse så fort?
Jeg er også andregangs, så det er jo godt mulig?
Jeg får vondt av å bruke vanlig bukser![:-]
Hihi det gjør jeg å! =) Ja, er jo mulig da, og hørt den vokser raskere på andregang.
Jeg har hatt SA i uke 11 men da var jeg veldig ung, og viste ikke jeg var det, så gjorde endel ting som ikke var bra for barnet, så roer meg på det at det var derfor jeg mistet.=)
men nå er jeg sikker på alt går bra=)
Tror vi har 2 små voksende mager jeg mollå[:D]
ORIGINAL: Bebibooms
[:)]ja,jeg ser en liten kul der jah....[:)] hærli... jeg har også fått kul der nede... føler ikke jeg kan gå m stramme klær lenger.... da vises det... og buksene er blitt stramme....[8|] gleder meg til babymage... skikkeli... [:)]
ORIGINAL: Speedsjarken
Sånn med mindre livmora di vokser abnormt fort så er det nok ikke babymage i ordets rette forstand, men du er jo like fullt gravid og hormoner gjør sånn at man kan bli veldig oppblåst, selv nede på magen :) Er det selv, ser ut som jeg er 20 uker på vei (andregangs)