magebilde :)

Jente10spire14

Glad i forumet
Augustmødrene 2014

Tenkte jeg for første gang skulle legge ut magebilde.. Begynner endelig å se at jeg er gravid, ikke bare feit [8D]

Kjempefin gravidmage[:D].
Skulle ønske det var meg.
Jeg ser fortsatt bare feit ut, og lurer på om jeg noen gang kommer til å se gravid ut [&o]
Merker jo absolutt at magen er blitt større, men det ser fortsatt ut som om jeg har to bilringer [:@]

ORIGINAL: Helenpia

Kjempefin gravidmage[:D].
Skulle ønske det var meg.
Jeg ser fortsatt bare feit ut, og lurer på om jeg noen gang kommer til å se gravid ut [&o]
Merker jo absolutt at magen er blitt større, men det ser fortsatt ut som om jeg har to bilringer [:@]

Tusen takk [:)] Det kommer nok snart skal du se :) Kan hende det bare er du selv som føler at du bare ser stor ut. Sånn var det med meg, folk har jo sagt at jeg har fått så gravidmage osv, men jeg har ikke sett det sånn selv.. Bare følte meg enda større enn til vanlig.. Men nå har magen min blitt veldig mye hardere og rundere, så nå begynner det å ligne mer på en gravidmage syns jeg[:)] 

Nei det ligner ikke mye på gravidmage her nei.
Om jeg løfter opp alle valkene kan jeg se at det er en rund kul under.
Hadde gått ned en del i vekt før jeg ble gravid, så magen henger litt slapt på grunn av dette.
Sliter med mye overvekt enda, og derfor vises ikke kulen min under alt fettet [:(]

Nei det ligner ikke mye på gravidmage her nei.
Om jeg løfter opp alle valkene kan jeg se at det er en rund kul under.
Hadde gått ned en del i vekt før jeg ble gravid, så magen henger litt slapt på grunn av dette.
Sliter med mye overvekt enda, og derfor vises ikke kulen min under alt fettet [:(]

Hoff, kjedelig da.. håper kulen kommer ordentlig til syne snart da! Babyen skal jo fortsatt vokse mye[:)]  Men så bra at du har gått ned en del i vekt da, gratulerer med det!! [:D] Prøver selv, men er visst ikke så lett. hehe

Ja jeg satser på at jeg skal se litt gravid ut før fødselen hvertfall [8D]
Er glad for de kiloene jeg har mista. Syns det er tungt nok allerede nå.
Hadde aldri takla det om jeg hadde hatt de 30 kiloene jeg har mista i tillegg.

Ja jeg satser på at jeg skal se litt gravid ut før fødselen hvertfall [8D]
Er glad for de kiloene jeg har mista. Syns det er tungt nok allerede nå.
Hadde aldri takla det om jeg hadde hatt de 30 kiloene jeg har mista i tillegg.

Vi satser på det [:)] Å ha gått ned 30 kg er jo kjempebra da!!! [;)] Det bør du være stolt over!

ORIGINAL: LoveMyLife

Så fin mage du har[:D]

Tusen takk [:D]

ORIGINAL: hctib89

Magen va jo kjempe fin![:D] Aaahw lille bebissen!

Tusen takk [:D] Begynner å bli tung, så lurer på hvordan det skal gå videre framover[8D]

skjedd mye på 5 uker ja! den forskjellen fra uke 20 og 25! [:)][:)][:)]
finfin babymage!! [:)]

ORIGINAL: girlypai

skjedd mye på 5 uker ja! den forskjellen fra uke 20 og 25! [:)][:)][:)]
finfin babymage!! [:)]

Takk takk [:)] Ja, har skjedd en del på 5uker, morsomt å se [:)] Bare håper den ikke fortsette å vokse i samme tempo resten av svangerskapet, da blir jeg stor tror jeg [8D]

ORIGINAL: Frk_Rosa

kjempefin mage :D

Tusen takk [:)]

Fine magebilder[:)]

Back
Topp