Magebilde uke 19

Brødhuet

Forumet er livet
Mailykke <3
Bah, flere som bare ser stor og kvaspete ut? Jeg vil så gjerne ha en sånn fin kul!

1400316_10153534976685307_1890543333_o.jpg

Du ser da slettes ikke stor og kvapsete ut! Magen kommer nok tidsnok. Flott ser du ut :D

Er ikke det en typisk standard mage på denne tiden? :-) bare vent, så savner du at den var litt liten. :-P

Så fin liten mage. <3 Sambo sa til meg i helga at han var usikker på om jeg så gravid ut eller om jeg bare hadde fått en liten pub muskel. Men magen vår kommer sikkert innen de neste ukene. :)

Åj åj! Misunner deg din mage da jeg skal i julebord i morgen og har en kul som jeg synes er en smule i veien i kjolene mine gitt...:smiley-angry002 ....Magen kommer nok tidsnok skal du se :) Jeg fikk mage ganske fort, men så har den nå vært relativt stabil siste måneden, bare blitt en del strammere!

Pub muskel!! :D Nå lo jeg godt :D

Men det er mye lettere å kle seg når det ikke er tvil om at man er gravid synes jeg. Da kan man bare la magen strutte!! Nå er det mersom litt sånn: jahaja.. Se hun som har forsynt seg godt fra pepperkakeskåla :p (noe jeg også forsåvidt har gjort da men....)

Takk for veldig morsomme og koselige tilbakemeldinger. Merkelig hvordan det hjelper at fremmede mennesker sier noe pent til seg. :D

Jeg skjønner hva du tenker, "Brødhuet". Jeg har følt meg sånn noen uker. Jeg er 19+3 idag, og føler at magen begynner å komme seg litt.. om du skjønner hva jeg mener. Det avhenger veldig av hva jeg har på meg. Vanskelig å finne klær der jeg ser gravid ut, og ikke bare tjukk ut :p

Leste forresten at noen hadde masse mamma-klær... foreløpig har jeg bare en mammabukse.. tenker at jeg skal kjøpe en til, men at det bør holde..? Jeg klarer meg jo med to bukser i de resterende 4,5mnd.. ?

Stor og kvaspete?:o nei det kan du ikke kalle den minimagen der altså :o

Du er jo vant til hvordan din egen kropp ser ut, så kan skjønne du gøler det sånn sjøl - men det der er jo viirkelig ingenting!! :)

Jeg skjønner hva du tenker, "Brødhuet". Jeg har følt meg sånn noen uker. Jeg er 19+3 idag, og føler at magen begynner å komme seg litt.. om du skjønner hva jeg mener. Det avhenger veldig av hva jeg har på meg. Vanskelig å finne klær der jeg ser gravid ut, og ikke bare tjukk ut :p

Leste forresten at noen hadde masse mamma-klær... foreløpig har jeg bare en mammabukse.. tenker at jeg skal kjøpe en til, men at det bør holde..? Jeg klarer meg jo med to bukser i de resterende 4,5mnd.. ?

Jeg har bare to jeg også. Og jeg vet av erfaring at jeg kommer til å ty til mamma-thights og stor genser på slutten uansett.

Back
Topp