Magebilde uke 16

annemette

Betatt av forumet

Mage bilde uke 16 :-) Syns ikke jeg har fått noe mage nesten jeg men. 
Tror dere jeg kommer til å få stor mage til slutt? :-)

Så fin mage du har!! Du er ca en uke lenger enn meg da, og jeg har heller ikke fått noe spesielt stor mage. Lurer litt på når den kommer, men det tar vel litt lenger tid når det er første babyen :) Popper nok plutselig ut :)

carrie skrev:
Så fin mage du har!! Du er ca en uke lenger enn meg da, og jeg har heller ikke fått noe spesielt stor mage. Lurer litt på når den kommer, men det tar vel litt lenger tid når det er første babyen :) Popper nok plutselig ut :)

Takk for det :) Det som er, er at jeg ikke vil ha noe ''svææær'' mage :P Er skikkelig redd for at magen skal vokse, er jo så vandt med å ha helt flat mage. 

Så fiiin mave :)
Jeg er bare i uke 4-5 og synes jeg har like stor :p kan hende jeg er veldig oppblåst nå i starten hmm..

annemette skrev:

carrie skrev:

Takk for det :) Det som er, er at jeg ikke vil ha noe ''svææær'' mage :P Er skikkelig redd for at magen skal vokse, er jo så vandt med å ha helt flat mage. 

Da skulle du kanskje revurdert å blitt gravid i det hele tatt da xp

Flott mage, skulle gjerne hatt sånn mage i uke 16 :-) Sånn var vel min mage i uke 9-10 ca, når jeg var 12-13uker på vei så var magen min veldig tydelig og ingen sjans å skjule den. Når jeg skulle på UL i uke 20 så hadde jeg så stor mage at de fleste trudde jeg ventet tvillinger, og trudde det også selv... Hadde da mye større og tydeligere mage enn når et familiemedlem ventet tvillinger og var like langt som meg... 
Og nå i uke 37 ser du ut til at jeg skal sprekke snart, gått opp 1/3 del av det jeg veide når jeg ble gravid... Så trur ikke du skal være redd for at du blir veldig stor, men ofte vokser magen i perioder...

Back
Topp