Magebilde uke 16+5. Hva tror dere det blir?

Speedsjarken

Gift med forumet
Her er den nette lille bumpen min[8D]

Jente [:)]

Så fiiiin!!!! Jeg tror gutt[:D]

trur det blir ei jente[:)]

Tror det er en liten gutt inni der [:D]

ORIGINAL: Miu

Da tar jeg ikke feil når jeg mener at jeg har sett deg inne på februar 2011- forumet? Har du alltid hatt samme nick?

Og btw, veldig fin mage[:)]

Er på februar, ja :) Har ikke alltid hatt samme nick, bytta i fjor for å få sletta unna innleggene på den gamle brukeren :)

ORIGINAL: nate85

Jeg tror gutt, trooor jeg[8D]

ORIGINAL: Tuten

Juhuu! Såå fin mage! Ble du fortere stor nå eller?
Jeg for min del har aldri hatt den gjett kjønn tingen helt på nett, så jeg avstår fra å gjette på kjønn, men jeg gjetter absolutt at det er noe der inne altså!! [8D]

Jepp, ble diger allerede i uke 6, men det gikk litt ned igjen når oppblåstheten roa seg :P Nå er jeg diger igjen[8D] Prøvde å måle symfysemålet selv i går (vet jeg er ganske god på det for jeg brukte å måle før jordmortimene sist gang for å se om jeg traff) og da ble det hele 21 cm [&:], de fleste andre inne på Februar har jo sånn 14-15 nå :S Jordmora tror at jeg er lenger på vei men det vet jeg at jeg ikke er, tok jo både basaltemperatur og eggløsningstester så vet akkurat hvilken dag eggløsningen var :P

ORIGINAL: jegerbomsen

quote:

ORIGINAL: Tuten

Juhuu! Såå fin mage! Ble du fortere stor nå eller?
Jeg for min del har aldri hatt den gjett kjønn tingen helt på nett, så jeg avstår fra å gjette på kjønn, men jeg gjetter absolutt at det er noe der inne altså!!

Jepp, ble diger allerede i uke 6, men det gikk litt ned igjen når oppblåstheten roa seg :P Nå er jeg diger igjen Prøvde å måle symfysemålet selv i går (vet jeg er ganske god på det for jeg brukte å måle før jordmortimene sist gang for å se om jeg traff) og da ble det hele 21 cm , de fleste andre inne på Februar har jo sånn 14-15 nå :S Jordmora tror at jeg er lenger på vei men det vet jeg at jeg ikke er, tok jo både basaltemperatur og eggløsningstester så vet akkurat hvilken dag eggløsningen var :P

Sikker på at det bare er en? [:)]

*blæblæblæblæblææææææ* Det er bare en, det har jeg bestemt meg for :P Tror dere ikke jordmor hadde funnet to hjertelyder, da? Det leta hun sikkert etter siden jeg var så stor :P

Guttemage![:D]

Oioioi, så flott en mage! Den er jo ganske stor ja, men jeg tror det er en jentemage [:D] Eller kanskje en av hver? DET hadde vært kult!!

Fiiiine magen! Ser ikke forskjell på jente- og guttemage så jeg lar være å gjette og håper for din skyld at det bare er en der inne!

gutt jo[:D]

Back
Topp