Speedsjarken
Gift med forumet
Her er den nette lille bumpen min[8D]

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Miu
Da tar jeg ikke feil når jeg mener at jeg har sett deg inne på februar 2011- forumet? Har du alltid hatt samme nick?
Og btw, veldig fin mage[:)]
ORIGINAL: nate85
Jeg tror gutt, trooor jeg[8D]
ORIGINAL: Tuten
Juhuu! Såå fin mage! Ble du fortere stor nå eller?
Jeg for min del har aldri hatt den gjett kjønn tingen helt på nett, så jeg avstår fra å gjette på kjønn, men jeg gjetter absolutt at det er noe der inne altså!! [8D]
ORIGINAL: jegerbomsen
quote:
ORIGINAL: Tuten
Juhuu! Såå fin mage! Ble du fortere stor nå eller?
Jeg for min del har aldri hatt den gjett kjønn tingen helt på nett, så jeg avstår fra å gjette på kjønn, men jeg gjetter absolutt at det er noe der inne altså!!
Jepp, ble diger allerede i uke 6, men det gikk litt ned igjen når oppblåstheten roa seg :P Nå er jeg diger igjen Prøvde å måle symfysemålet selv i går (vet jeg er ganske god på det for jeg brukte å måle før jordmortimene sist gang for å se om jeg traff) og da ble det hele 21 cm , de fleste andre inne på Februar har jo sånn 14-15 nå :S Jordmora tror at jeg er lenger på vei men det vet jeg at jeg ikke er, tok jo både basaltemperatur og eggløsningstester så vet akkurat hvilken dag eggløsningen var :P
Sikker på at det bare er en? [:)]