Magebilde igjen, den vokser fort

Cillia

Elsker forumet
Syns det er helt utrolig hvor fort magen vokser. Nå er det ubehagelig å ha tights på seg, må ha de under magen, og må finne mammabuksene frem, har gått så fort denne gangen[8D]

Magen uke 9+3

Magen uke 10+2

så fin mage du har fått! Min vokser også mye raskere en sist

ORIGINAL: addi

så fin mage du har fått! Min vokser også mye raskere en sist

Sign[:)]

ORIGINAL: Kamilla1

For en flott mage :)

Måtte bare sign :))

Går med store topper på jobb ja, så det ikke skal synes[:)] Må holde det hemmelig til uke 12 hvertfall[:)]

ORIGINAL: Maren7000

Baby er bare noen mm. Ikke den som har gjort at magen har vokst[;)]

2gangfødende får veldig fort mage, sida livmora lettere vokser, så teknisk sett er det den lille[:)]

Hilsen februarjente

Ååå, så fin!
Søøøteste babymagen!

ååå så nydelig!!! jeg gleder meg til min blir skikkelig synelig!!!

Kjempe flott mage[:)] Selv syntes jeg bare jeg ser tjukk ut enda....[:D][8D]

Fin mage du har. Min mage vokser og fortere denne gangen. Er 9+6 så klare skjule de ennå, men velger lett de vide tunikaene i stede for stram genser nå [;)]

Tro meg, jeg er 3 gangsfødende og er 2 mnd på vei, og ja jeg har fått en god mage allerede nå..  Er du 1 gangsfødende så har man som regel stramme magemuskler så man ikke får mage før du er 4 mnd på vei omtrent.. ca..

Blir irritert på de som tror at vi innbiller oss at vi har fått mage så tidlig. Men det er faktisk sant..

ORIGINAL: PippiLottis

kjempe fin mage[:)][:)]

Takk for det[:)] VET at det er livmoren sin "skyld" at magen er blitt større, legen sa den var helt oppe med navlen da jeg var 9+6. Jeg hadde da så og si flat mage for noen uker siden, og kjenner til og med livmoren strammer seg når jeg gjør litt for mye.

Men det er ikke så lett for førstegangsgravide å vite da[8D]

Kjekt når magen begynner å vise! Jeg har bra mage på kvelden, men det er nok fordi jeg er så plaget med luft nå i svangerskapet;) Spennende tid, men jeg synes det går så alt for sent! Tenker nok alt for mye på babyen, og da går det ikke tiden så fort... Trodde det skulle føles raskere nå som jeg har et barn til i hus...

så fin

Godt å se at andre sine mager vokser fort også. Jeg er ikke av den tynneste slaget, litt overvektig (men ikke mye), og ser allerede at min har også vokst. Er 11uker og 1 dag på vei :)

Hvor finner man de bildene der det står hvor langt en er på vei osv?

Back
Topp