"magebilde" bildet av brokken.. (for de som vil se)

ORIGINAL: jannicke iren

ORIGINAL: mollapus123

ORIGINAL: jannicke iren

uff da vennen, det så ikke særlig godt ut å gå rundt med! skjønner at du gler deg til og få den bort!

men siden jeg er så blond så må jeg bare få spørre, hva er brokk??

masse klemmer til deg:)

p.s jeg begynner og bli klar for nytt gravid treff med god mat jeg asså:)


Brokken min er da noe de kaller for operasjonsbrokk.. altså det kom av ks jeg fikk med sønnen min. Det som skjedde var da at bukveggen ble svak, så det ble et hull (mitt hull er på str som bunnen av en 1,5 liters flaske, noe som er bra, siden rissikoen for at den kommer i klem er mindre jo større hullet er) Og ut av det hullet kommer da tarmene mine ut.. Så de ligger rett under huden no da..

Jeg skal si fra jeg altså neste gang vi skal til Ålesund.. Så kanskje vi kan orden et treff igjen!!!



ahh, så ikke noe godt ut, men håper de får fiksa det når du tar ks, kan ikke gå rundt sann og ha de ondt! det er fy fy!



 
 
det som er rart er.. : om brokken kommer i klem igjen, og de må operere, JA da KAN de ta ks og operasjon samtidig!!!!!!  hvorfor ikke planlagt da?!?! Det må no være mye bedre!!!! 
 
hihi.. må slutte å tenke så mye på det.. hodet dunker her.. egentlig er hele saken latterli..Gleder meg til å gi inn legen i morgen!!!
 
hmm, det høres no bare idiotisk ut! får du ikke opprasjon og ks samtidlig som planlagt alikevel da?? off, helsevesnet e jaggu ikke noen dyr og bli kloke på altså!!!
 
Det var det jm på føden ringte meg i dag om. hun hadde nemelig snakket med 2 gynokologer.. og de mente alle 3 at dette var umulig... [:'(]
 
MEN hva vet vel de!`?!?!?!.. De har ikke sett meg en gang.. og de er no ikke KIRURGER!!!!
 
Utrolig å ringe å si slikt.. jm min ble sjokket.. For jm på føden ringte henne også og opplyste det samme!!!!!
 
ORIGINAL: mollapus123

Det var det jm på føden ringte meg i dag om. hun hadde nemelig snakket med 2 gynokologer.. og de mente alle 3 at dette var umulig... [:'(]

MEN hva vet vel de!`?!?!?!.. De har ikke sett meg en gang.. og de er no ikke KIRURGER!!!!

Utrolig å ringe å si slikt.. jm min ble sjokket.. For jm på føden ringte henne også og opplyste det samme!!!!!

 
bra igrunn, så håper jeg jm din sa noe til henne.
 
helt utrolig at det skal gå ann
 
hmm, merklig, men får satse på at alt ordner seg alikevel, og at du slipper og gå rundt med den så stort mye lengre
 
 
Jm min ble no ganske forvirret og ringte meg da.. Men hun hadde planene klare.. hihi..
Så vi gir ikke opp nei pga den høna der..
 
Men no håper jeg på at den legen min kan ringe i morgen.. (som sagt var det han som skulle orden med fødselslegen og kirurgen .. slik at de kunne begynne å samarbeide..)
 
uff, stakkars mollapus [&:] det så jo ikke noe godt ut..den der brokken er sikkert veeeldig i veien! [:)] håper du blir kvitt den fort etter fødselen [:)]
 
ORIGINAL: Madeleine**

uff[:o][:(] gud det så utrolig vondt ut!
Er det vondt?

Var det du som skulle ta ks og operere bort den samtidig?
(eller husker jeg heelt feil nå?[X(])

 
Ja, var opprinnelig det jeg har fått beskjed om.. operasjon samtidig.. Kirurgen mener det er min siste sjanse å bli kvitt den (etter 2 mislykket forsøk)
MEN så lett er det vist ikke, plutselig ble føden ivrig og mener dette er umulig.. Så no skal snakke med legen i morgen.. Å få han til å hjelpe meg!!
 
Jeg vil høre på kirurgen...
 
ORIGINAL: CogJ

OFF.. stakkers deg.. ser ikke noe godt ut... nå skjønner jeg deg litt bedre..
herregud, kan tenke meg den er i veien ja.. stakkers[&o]


signerer denne
 
hadde tenkt meg at den ser slik ut og det er jo helt klart at den telefondama er ikke helt go[:o]
Hvis du få operasjon håper jeg at dem få sy den i steden for å brukke nett denne gangen. Eller så finnes det også netting som fikseres med kraftige sting
 
ORIGINAL: Ferraribabe

ORIGINAL: CogJ

OFF.. stakkers deg.. ser ikke noe godt ut... nå skjønner jeg deg litt bedre..
herregud, kan tenke meg den er i veien ja.. stakkers[&o]


signerer denne
 
Å herregud!!![:o]
 
Det der ser fryktelig vondt ut![:(]
 
Hva i all verden er det slags ondskapsfulle menneske som får seg til å RINGE for å gi deg en sånn beskjed! Og i tillegg så er det noen som egentlig ikke har peiling[>:][>:][>:] JEg er helt sjokka jeg[&:]
 
Jeg håper inderlig at kirurgene går for den opprinnelige planen, og at du blir kvitt faenskapet for evig og alltid![:)]
 
huff, så ikke kjekt ut...
 
Å gurimalla, den der så ikke noe god ut!!! Skjønner jo hvorfor du ble satt ut av den tlf igår!! Håper virkelig det ordner seg for deg, og at du får tatt den samtidig med ks!!! Masse lykke til!!
 
(må bare fortelle at pappa'n min også har fått brokk etter hjerteoperasjonene, og den har blitt litt større enn en tennisball på brystet, men den er jo da bare bitte liten i forhold til din... Ble litt satt ut selv jeg nå, masse lykke til)
 
Jeg håper det ordner seg.
Ser ordentlig vondt ut.
Masse lykke til[:D]
Håper det blir bra[;)]
 
Klem
 
Den der så virkelig ikke god ut nei[:o]
Håper du får gjennomføre ks og operasjon samtidig sånn som planen har vært, og at du da blir kvitt den brokken for godt!!!!![:)]
 
Nei uff, den der så ikke noe god ut[:(]
Skjønner godt at du plages med den...
Håper alt ordner seg for deg :)
klem fra meg[:)]
 
Takk jenter..
 
Legen ringte no.. Og lovte å sende brev til fødselslegen.. så da håper jeg at ting ordner seg..
 
MEN han også begynte å lure på om jeg kanskje skulle føde vanlig, så operasjon rett etterpå?!?!?!?!?
[&o][&o][&o] skjønner ikke hvordan han kan si sånt.. Hva om brokken kommer i klem midt under fødselen da??
Og jm min sier jeg skal være glad om jeg kommer meg over 36 uker og slipper prematur barn . ikke at det er gale, men da MÅ jeg bytte sykehus.. og det er ikke noe særlig rett etter ks og operajson..
 
Får håpe alt er ordnet til den 28 mai..
 
slik denne brokk ser ut og siden den var innklemt før, tror jeg at det er en veldig dårlig idee med vanlig fødsel! Tror det er bedre og mest sikkert med KS og operasjon samtidig
 
ORIGINAL: addi

slik denne brokk ser ut og siden den var innklemt før, tror jeg at det er en veldig dårlig idee med vanlig fødsel! Tror det er bedre og mest sikkert med KS og operasjon samtidig

 
Ja, det mener jeg og min jm.. Så jeg satser på at hun vil støtte meg der ja.. Også er det noe med at jeg MÅ operere i Molde..(har kontrakt der) Har da termin den 27 juli.. og føde stenger den 20 juli i en mnd [8|]
 
Back
Topp