"magebilde" bildet av brokken.. (for de som vil se)

mollapus123

Forumet er livet
hadde ikke tenkt å legge ut egentlig, men tenkte at kanskje det var greit så får dere se. Kanskje litt lettere å skjønne da.. hihi..
 
 
 
Men det som henger ned der er da brokken. Og der handen min er (uten mobil) er liksom der magen min er.. *derfor jeg sier jeg ikke har gravid mage [:)]*
 
Ikke quote.. kommer nok til å fjerne dette etter hvert.. *ikke noe "vakkert" syn*
 
Oi, se der ja!
Skjønner godt at det skal bli herlig å få den bort!! Håper virkelig at det ordner seg og at du får operasjonen når du var blitt lovet den, og ikke må vente unødvendig!!!
 
Hufff, det så jo ikke noe godt ut Mollapus! (Men det har jeg jo skjønt at det ikke er og da..)
Har ei venninne som har hatt det og, og vet at det er no herk ja, mildt sagt!
Men snart er du kvitt'n! trøst deg med det.........
 
Det så jo syyykt vondt ut.
Stakkars deg!!!!
 
Du kan jo ikke gå med den, man trenger ikke 8 år med medisinutdannelse for å skjønne at den må bort!
Arhg, ennå sintere på dumme tlf-dama og dustegyn...
 
All mulig trøst og sympati til deg.... ikke rart du er fortvila og lei[&o]
 
jaa har hatt lyst å spørre om å få se men har ikke vist om du hadde hatt lyst til å vise[;)]
åh lille venn...ser ikke kjekt ut.men ser jo bedre ut enn jeg hadde fantasert om, om jeg kan skrive det hehe[;)]
 
men jeg ser du har gravidmage likevel[:)]
 
Takk for det jenter..
 
Jeg har da blitt operert 2 ganger tidligere.. Og det var UTROLIG deilig å ha den vekk, den lille perioden,før den kom igjen.. Kroppen min støter vekk da den nettingen som de tetter hullet med.
 
Så jeg ble sååå deppa i dag da jm på sykehuset mente at å operere samtidig som ks var umulig.. Særlig når kirurgen har sagt at det kanskje er min eneste mulighet å få den bort.. [:(]
 
MEN legen min skal ringe meg i morgen.. Så får han begynne å jobbe litt han også.. Og fikse litt..
 
ORIGINAL: Monica® McD

å herregud[&o] får helt vondt av deg jeg nå!!! [&o][&o][&o][&o]

går det bra??

trodde det atte... at ... man bare hadde en liten kul jeg :( den der er jo... stor [:o]

Skjønner deg myyyyyyyye bedre nå ja!

Æsj, vetke hva jeg ska si... kan få en klem? *klem* :)


En klem er no bra [:)]
Det går bra.. man blir no vant til det.. (om man kan si sånt) Men merker no presset da.. siden den lille vokser..
Og forje uke da den var i klem var den dobbel så stor.. [&o] 
Men jeg tar det med ro så ordner nok alt seg til slutt!!! 
 
er ubehagli ja.. men som sagt.. man blir vant.. Mye man ikke klarer å gjøre i samme tempo som andre.
 
Uffa, stakkars deg!![&:] Såg lite godt ut det der ja.. Håper den holder seg borte for godt når du får operert den bort.. *Klem*
 
uff da vennen, det så ikke særlig godt ut å gå rundt med! skjønner at du gler deg til og få den bort!
 
men siden jeg er så blond så må jeg bare få spørre, hva er brokk??
 
masse klemmer til deg:)
 
p.s jeg begynner og bli klar for nytt gravid treff med god mat jeg asså:)
 
Ser ikke godt ut, godt du snart er kvitt den[;)] [;)]Du får redigere den vekk så ta vare på bildet så får du gravid magen din[;)] Ser mer vondt ut enn ekkelt synes nå jeg...
 
Leste mer nå, får du ikke fjerne den under ks? Hvorfor? Noe jeg ikke har fått med meg?????
 
ORIGINAL: sommerbaby08

Huffameg, det er så ikkeno godt ut!! Trodde liksom det var sånn fast inni magen jeg..[:-] Men det så jo skikkelig ubehagelig ut!

Håper virkelig du blir kvitt den der for godt! Og at de der folka på sykehuset tar til vett!

 
 
 
Signerer. Hadde aldri forestilt meg at den var så stor. Stor og vond ja, men det der ser viirkelig ubehagelig ut[:o]
 
OI, inni helsiken da Mollapus[&o]
 
[:(]
 
Ikke rart du har hatt VONDT!!
 
Næmmen herregud! den må da BORT!!??
 
Å herregud så vondt jeg har av deg nå altså.....
 
Verdens største god bedring klem til deg vertfall...
 
hei deg...
 
a au au.. det så vondt ut, ble bare sykt forbanna på hu dama fra tlf..
hu kan søren meg bøtte meg ikke komme her og komme her og si at du skal føde på normal måte... har sett en del brokker , og din e stor!!!!!
 
nei vett du ka.... eg e opprørt.. håper legen din tar å gir disse gyologene og hu slemme damen inn...
 
 
 
ORIGINAL: CogJ

OFF.. stakkers deg.. ser ikke noe godt ut... nå skjønner jeg deg litt bedre..
herregud, kan tenke meg den er i veien ja.. stakkers[&o]
 
ORIGINAL: jannicke iren

uff da vennen, det så ikke særlig godt ut å gå rundt med! skjønner at du gler deg til og få den bort!

men siden jeg er så blond så må jeg bare få spørre, hva er brokk??

masse klemmer til deg:)

p.s jeg begynner og bli klar for nytt gravid treff med god mat jeg asså:)

 
Brokken min er da noe de kaller for operasjonsbrokk.. altså det kom av ks jeg fikk med sønnen min. Det som skjedde var da at bukveggen ble svak, så det ble et hull (mitt hull er på str som bunnen av en 1,5 liters flaske, noe som er bra, siden rissikoen for at den kommer i klem er mindre jo større hullet er) Og ut av det hullet kommer da tarmene mine ut.. Så de ligger rett under huden no da..
 
Jeg skal si fra jeg altså neste gang vi skal til Ålesund.. Så kanskje vi kan orden et treff igjen!!!
 
ORIGINAL: Linda79

Ser ikke godt ut, godt du snart er kvitt den[;)] [;)]Du får redigere den vekk så ta vare på bildet så får du gravid magen din[;)] Ser mer vondt ut enn ekkelt synes nå jeg...

Leste mer nå, får du ikke fjerne den under ks? Hvorfor? Noe jeg ikke har fått med meg?????

 
Jm  på sykehuset ringte meg i dag og sa at de operasjoenen kunne de no ikke ta samtidig.. Og kirurgen mener da at det er kanskje den eneste måten å bli kvitt den..
 
MEN jeg skal kjempe for dette.. Og jeg regner med det ordner seg.. Hun som ringte vet no ikke noe om meg eller min brokk... Så rart hun uttalte seg i det hele tatt..
 
Au da, det ser ikke godt ut. Håper du får operasjon og keisersnitt samtidig
 
Auauauauau!!!!!! [:o][:o][:o]
Stakkars deg!!! [&o] Det så grusomt vondt ut!
Håper virkelig de kan hjelep deg med operasjon samtidig som keisersnittet..
Skal krysse alt som krysses kan for deg!!!
 
Masse god bedring!!
 
ORIGINAL: mollapus123

ORIGINAL: jannicke iren

uff da vennen, det så ikke særlig godt ut å gå rundt med! skjønner at du gler deg til og få den bort!

men siden jeg er så blond så må jeg bare få spørre, hva er brokk??

masse klemmer til deg:)

p.s jeg begynner og bli klar for nytt gravid treff med god mat jeg asså:)


Brokken min er da noe de kaller for operasjonsbrokk.. altså det kom av ks jeg fikk med sønnen min. Det som skjedde var da at bukveggen ble svak, så det ble et hull (mitt hull er på str som bunnen av en 1,5 liters flaske, noe som er bra, siden rissikoen for at den kommer i klem er mindre jo større hullet er) Og ut av det hullet kommer da tarmene mine ut.. Så de ligger rett under huden no da..

Jeg skal si fra jeg altså neste gang vi skal til Ålesund.. Så kanskje vi kan orden et treff igjen!!!

 
 
ahh, så ikke noe godt ut, men håper de får fiksa det når du tar ks, kan ikke gå rundt sann og ha de ondt! det er fy fy!
 
 
 
Back
Topp