Magebilde, begynner å bli stor! :)

AnonyMus

Forumet er livet
Her er magen min, tatt igår. Synes den er diger, og det synes visst alle andre også [:)]
Har egentlig syntes magen min har vært midt på treet, og ikke akkurat så stor før...
Er 36 uker imorgen.

Synes det er rart at den er så stor, for på torsdag var ikke SF målet mitt på mere enn 30, jeg har ei jente inni der som er litt mindre enn gjennomsnittet, og har ikke gått opp "mere" enn 10 kg.

Hmmm...[8D]
Kanskje alle disse rare bevegelsene inni magen min ikke er en baby? (Ser ut som en alien som vil ut av magen min noen ganger...)

Flott mage - men jeg syns ikke den var så stor da[;)]

Så fin mage du har
eg å fikk plutselig så stor mage, har hverken lagt på meg mye eller har ei stor jente i magen..

ORIGINAL: baby i magen2

Så fin mage du har
eg å fikk plutselig så stor mage, har hverken lagt på meg mye eller har ei stor jente i magen..

A ha... Bare syntes det var så rart [:)]
Men greit å vite det er vanlig [:D]

Takk forresten alle sammen [8D]

Gratulerer med 36 uker i dag ;D Synes magen din er super nydelig jeg :)

Thihi... Takk!

Vet du, igår stoppet det en dame rett foran på meg på butikken, og utbrøt "Så fin du var da!"
(Hadde pyntet meg med svart kjole, rosa genser og rosa blomst...[:)])
Jeg stutret fram et "Takk", og skulle gå til kassa for å betale, da spurte hun hvor lenge det var igjen.
Sa at det var 4 uker igjen, og da syntes hun at "Du var jo ikke stor, har det jo bare på magen!".
Dette sa hun så høyt at alle rundt meg begynte å stirre på magen min, hehe.. Følte meg litt forlegen...

Så fortsatte hun å prate litt som om hun kjente meg veldig godt, fram til jeg måtte si takk for det, og gå til kassa.

Så akkurat denne damen syntes visst ikke jeg var stor, men de som kjenner meg og vet hvordan jeg så ut før, får jo nesten litt sjokk.

Dette var veldig koselig altså, bare ble heeelt satt ut! [:D]

Gratulerer så mye med 36 uker!
Syns du har en kjempefin mage, men ikke kjempestor [:D]

Back
Topp