Magebilde 9+5 :) ***nå er det bilder***

Christine88

Elsker forumet

Der fikk jeg det til :)

Disse er tatt i morges, før jeg hadde vært på do da, så blæren presser jo litt på. Men det engster meg litt at livmoren synes så godt så tidlig. Ser jo hvordan den ligger osv.. Sist hadde jeg slik mage 5 uker senere.. Så tanken har slått meg at det kan være flere.

Tror det er vanlig at magen syns tidligere med nr. 2 :)

Initram skrev:
Tror det er vanlig at magen syns tidligere med nr. 2 :)

ja min mage synes og.. og det er jo min andre

Så søtt da :)

Vanlig med tidligere mage ved andre gang,for da er livmoren allerede litt strukket ut fra første svangerskapet :) Merker det selv,at den synes,hehe.

LinnChris skrev:
Så søtt da :)

Vanlig med tidligere mage ved andre gang,for da er livmoren allerede litt strukket ut fra første svangerskapet :) Merker det selv,at den synes,hehe.

så flott.. var så redd jeg var iferd med å bli feit.. så veldig betryggende å se at andre og ser magen sin komme nå :D

godt det er flere av oss som får mage hehe.. tror neppe vi venter tvillinger alle vi andregangsfødende ;)

hhah kaller du det der mage???hihih.. Du skulle sett min da, jeg er 7+2, og har skikkelig ballong-mage. Ser jo ut som jeg er 7-8 mnd på vei jo!!!!!
Skal på ul i morgen, men tror jo ikke at det er to da men.. Får vel vite i morgen..hehe..

Back
Topp