Magebilde 34 (neeeeesten)

Lillepusen

Forumet er livet
Her er magebilde fra meg i (snaaaart) uke 34. [:)]



Lenge siden jeg har oppdatert nå... [:)]
 
Fin mage!!!![:)]
 
Så fin mage du har[:)]
 
for en fiiin liten mage du har=)
 
Takk jenter. [:)] Må bare legge til at dette er før jeg har spist frokost. Og utover dagen er den ikke akkurat like "søt og liten"... [8D]
 
Kjempe fin mage.[:)]
 
Snerten mage [:)]
 
Kjempe fin mage [:)]
 
Hihi, takk snuppene! [;)]

Synes selv den så ganske fin ut der. Men føler meg fortsatt som en flothest! Og jeg føler meg bare mer og mer høygravid utover dagen. *ugh*

[8D][:D]
 
Kjempefin mage du har! Ser liten ut på bildet der ja, men kjenner til fenomenet med at den vokser mye utover dagen/kvelden hehe![:D]
 
Back
Topp