Magebilde 14 uker og venter tvillinger :o)

xandax

Blir kjent med forumet

fiiin mage :D og gratulerer med tvillinger :D

fine babymagen :)

Og du så så kjent ut, hehe ... Ligner sikkert på ei jeg kjenner da :)

Hvordan er det å skal ha tvillinger? 

Er førstegangsfødende så har ikke noe å sammenligne med, men det er en utrolig deilig følelse å være gravid. Har vel aldri følt meg så bra noen gang
Gleder meg og er veldig spent, blir mye jobb med to men dobbelt så mye glede sier jeg!

Takk!! Gratulerer til deg også :o)

Tusen takk, gratulerer til deg også!

xandax skrev:
Er førstegangsfødende så har ikke noe å sammenligne med, men det er en utrolig deilig følelse å være gravid. Har vel aldri følt meg så bra noen gang
Gleder meg og er veldig spent, blir mye jobb med to men dobbelt så mye glede sier jeg!

Du har mye å glede deg til 
Jeg har tvilling jenter på 6 år  

Gratulerer med tvillinger:) Du har mye glede å se fram til:) Har selv tvillinger på 4 1/2 år:)
Å kjempe fin babymage:)

Vi er rimelig like langt på vei med tvillinger begge to :) Er 14 uker i dag :) Godt å se at det ikke bare er jeg som har fått en synlig flott mage, trodde jeg vokste veldig fort, finnes jo liksom ingen uke for uke kalender for de med tvillinger i magen her på nettet så man vet jo liksom ikke helt hvordan man ca skal se ut ;)

Mvh Tina

Fin mage! Og gratulerer så mye med tvillinger!

d
tina_86 skrev:
Vi er rimelig like langt på vei med tvillinger begge to :) Er 14 uker i dag :) Godt å se at det ikke bare er jeg som har fått en synlig flott mage, trodde jeg vokste veldig fort, finnes jo liksom ingen uke for uke kalender for de med tvillinger i magen her på nettet så man vet jo liksom ikke helt hvordan man ca skal se ut ;)

Mvh Tina

Så spennende da:o) jeg også har vært så usikker på hva som er "normal" størrelse på magen, men skjønner det er veldig forskjellig. Jeg har jo litt polstring rundt magen fra før så ser kanskje større ut...hehe...gleder meg om 3 uker til UL, blir godt å høre hjertelyd og forhåpentligvis er alt bra. Håper jordmor kan se kjønnene også, merker jeg er utålmodig! Lykke til videre i svangerskapet da!!

Mvh Nina

Irose skrev:
Fin mage! Og gratulerer så mye med tvillinger!

Takk for det, lykke til du også

LaMore^ skrev:
Gratulerer med tvillinger:) Du har mye glede å se fram til:) Har selv tvillinger på 4 1/2 år:)
Å kjempe fin babymage:)

Tusen takk for hyggelig kommentar. Gleder meg til gullungene kommer!

Miss M28 skrev:
Gratulere så mye, spennende med tvillinger da =D

Ja, blir spennende. Gratulerer og lykke til!!

Kjempefin tvillingmage Så moro med tvillinger, lykke til :)

Back
Topp