Magebilde 14+3 :)

Isol

Elsker forumet
VIP
Er det flere som har fått stooor mage allerede?

Her er magen min i dag 14+3 og jeg føler meg diiiger!

Så fin mage!!!

Jeg har også litt mage, men det er mest oppblåst fortsatt!

Så flott mage!! Jeg har ikke mage på morgenen..men oppblåst og stor på kvelden...føler jeg ihvertfall...blæ..vil ha en fin liten kul snart!

For en fiiin kul :)

Har kommet endel ekstra her også ja, men er nok mer oppblåste tarmer som er klemt oppover + noen kg ekstra med brus og snacks... 

Du har jo skikkelig flott gravidemage!!! :)))

Har også fått mage! Syns den kom MYE fortere nå enn sist....hvor skal dette ende.... Men foreløpig har jeg bare sånn oppblåst mage som ikke ser gravid ut....ser ut som jeg har lagt på meg og fått "ølvom". Gleder meg til jeg får gravidemage:))

Nydelig mage! <3 her er det 0 bebimage enda ;)>

Fine babyhuset

De siste dagene har magen plutslig poppet fram, så den er ikke så lett å skjule lenger.

Min mage ser ganske lik ut som din :) Men jeg er kun 13 uker.. Og hadde ikke tenkt å si det til de på jobb enda. Men kan nok ikke vente veldig lenge.
Dette er nr.2 for meg også. Må ha noe å si, for sist var jeg helt flat til uke 20.

Så jevn og fin mage :)

Har fått litt mage, spesielt om kvelden, men den er ikke så jevn og fin enda....

Gleder meg til det :)

Åi så fin mage du har fått allerede! Det her bilde ble tatt 16+2, altså nå i helga :) Men jeg hadde nesten ingenting før det. Var baaare oppblåst å synes alt hengte og slengte ;) Men plutselig sa det popp!

*lille*my* skrev:
Så flott mage!! Jeg har ikke mage på morgenen..men oppblåst og stor på kvelden...føler jeg ihvertfall...blæ..vil ha en fin liten kul snart!

. Signerer. Sukk... :)

Så utrolig flotte mager!! Her er det bare tjukke-mage enda, men det begynner å vises - mye tidligere enn sist. Er fortsatt stor forskjell på morgen og kveld - den er mye større om kvelden. Er bare 12+4.

så fine mager! jeg ser bare stappmett ut..

Back
Topp