Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har også fått mage! Syns den kom MYE fortere nå enn sist....hvor skal dette ende.... Men foreløpig har jeg bare sånn oppblåst mage som ikke ser gravid ut....ser ut som jeg har lagt på meg og fått "ølvom". Gleder meg til jeg får gravidemage:))
Min mage ser ganske lik ut som din :) Men jeg er kun 13 uker.. Og hadde ikke tenkt å si det til de på jobb enda. Men kan nok ikke vente veldig lenge.
Dette er nr.2 for meg også. Må ha noe å si, for sist var jeg helt flat til uke 20.
Åi så fin mage du har fått allerede! Det her bilde ble tatt 16+2, altså nå i helga :) Men jeg hadde nesten ingenting før det. Var baaare oppblåst å synes alt hengte og slengte ;) Men plutselig sa det popp!
Så utrolig flotte mager!! Her er det bare tjukke-mage enda, men det begynner å vises - mye tidligere enn sist. Er fortsatt stor forskjell på morgen og kveld - den er mye større om kvelden. Er bare 12+4.