Magebelte etter fødsel

Mymlens

Elsker forumet
Smånissene 2022
Septemberlykke 2024
Noen som har brukt magebelte etter fødsel som vil dele erfaringer? Vet at det gir samme resultat med å ligge mye på magen, men jeg har bestilt et belte i tilfelle jeg ikke vil ligge på magen eller om noe gjør det ubehagelig. Ser at det er vanlig prosedyre i mange kulturer fra gammelt av.
 
Lurer på det samme. Har lest at det er ok å ligge på magen etter KS, men frister ikke + hovne bryst…
 
Lurer på det samme. Har lest at det er ok å ligge på magen etter KS, men frister ikke + hovne bryst…
Tenker det burde være veldig fint etter KS, jeg hadde det lenge etter BP og alle som tar det liten eller stor bruker det i lang tid etterpå :) Lå ikke akkurat så mye på magen etter
 

Jeg kjøpte denne. Har lest at magebelte/støttebelte er anbefalt for både de som har født vaginalt og keisersnitt for å restaurere raskere
 
Oppdatering: jeg fikk god nytte av magebelte, livmoren trakk seg raskt sammen og den støttet ryggen de første ukene. Anbefaler!
 
Oppdatering: jeg fikk god nytte av magebelte, livmoren trakk seg raskt sammen og den støttet ryggen de første ukene. Anbefaler!
Hvilken str kjøpte du? Passa bra?
 
Hvilken str kjøpte du? Passa bra?
Jeg tok L. Den var stram til å begynne med, men etter tre uker ble den for stor. Så den funket raskt og jeg så bedring hver dag. Normalvekta mi er ca 78-84 kg
 
Back
Topp