Mageavstøpning

Sprettmusa

Glad i forumet
Da jeg gikk gravid med storesøster, tenkte jeg at jeg skulle ta mageavstøpning når jeg ble høygravid.
Men når jeg først ble høygravid, syntes jeg plutselig at det kanskje ville være litt harry og tenkte hvor i all verden man gjør av den når barnet er blitt såpass stort at den ikke kan henge på barnerommet lengre..[8D]

Men jeg leste noe jeg syntes hørtes super søtt ut, og igjen fikk jeg lyst til å ta mageavstøpning når jeg blir høygravid[:)]

Slik hadde hun gjort det:
1. Først tok hun bilde av den ferdige mageavstøpningen før babyen var født.
2. La babyen hun endelig fikk inni den hule magen og tok bilde.
3. Malte hele mageavstøpningen i bronsemaling og hadde håndavtrykkene til den nyfødte, storebroren, henne selv og samboeren på den.
4. Hang den opp på veggen og tok bilde.

På denne måten hadde hun sikret koselige bilder av mageavstøpningen i tilfelle den skulle bli ødelagt eller kastet etterhvert som barna ble eldre.

Jeg falt for idéen hennes og måtte bare dele den med dere[:)]

Hva tenker dere om mageavstøpning?
"Hot or Not"[8D][:D]

Niceeeeeeeeeeeee[8D][8D][8D]
glimrende ide[;)]

Kjempefin idee, men tror ikke jeg kommer til å gjøre det [:)]

For meg er det litt not, men det du beskriver høres jo veldig søtt ut da... Men tror kanskje jeg ville hatt bildene av de fremme og ikke selve magen [8D]

ORIGINAL: therese*

For meg er det litt not, men det du beskriver høres jo veldig søtt ut da... Men tror kanskje jeg ville hatt bildene av de fremme og ikke selve magen [8D]

Ja, kanskje enig der[:D]

ORIGINAL: ¤janina¤

Samme her...[:)]

Stilig  måten det ble gjort, men jeg hadde også bare tatt vare på bildene

ORIGINAL: ¤janina¤

Er altfor lat til det[8D]

Back
Topp