Mage?

slanker

Glad i forumet
Er det mange som enda ikke har fått noe mage. ingen ser på meg at jeg er gravid. har lagt på med noen kg, men ingen ting på magen[8|][:D]

Ikke mye til mage her heller.... Er vel bare jeg og kjæresten som ser det... På jobb sier de bare at det ser ut som om jeg har "spist godt" i det siste....

Vi er 4 på jobb som er gravide da, så i forhold til de som er lenger enn meg så er det klart de ikke ser mye mage på meg... Vil ha ordentlig mage snart jeg og! hehe

var for noen uker siden slik at en ikke kunne se noe særlig.. det er litt merkelig det at en med engang en meddeler at en gravid - da forventer å kunne se den kulen på magen... "er du gravid, det kan jeg ikke se akkurat/ det syns jo ikke". har den siste uken vokst en del så nå kan alle se at det er noe der.. ;) kommer nok hos dere snart og.. varierer jo fra person til person.

Jeg hadde ikke noe særlig mage med første før jeg var iallefall 24 uker på vei, men da kom den også veldig fort og økende. Denne gangen har man sett en stund at det er en baby i magen, selv om den ikke er så veldig stor. (Har jo noen kg mer også nå enn sist). Magen kommer, og da kommer den fort[:D]

Back
Topp