Mage

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Jeg får stadig vekk høre at jeg har en diiiiger mage til at jeg "bare" er 25 uker på vei.. Kommentarer som: så stor var jeg da jeg fødte, har vært mange i det sisste, å jeg må ærlig talt bare si at jeg blir litt lei meg[:(] Så spørsmålet mitt er: Er virkelig magen min såååå mye større enn alle andre sin?

Nope det er den absolutt ikke!!!! Er det ikke typisk at noen er sånn; å så diger du er, hærregud så stor du har blitt, sånn var jeg nesten da jeg fødte.. Noen eier ikke takt!
Du får ta mot til deg å fortelle at du faktisk blir litt lei deg når de sier det, og kanskje du skulle spurt om hva de egentlig mener... Er det bare magen de synes er stor, eller er det det at du har lagt på deg...
Har en tankeløs venninne selv, som jeg kommer til å ta det opp med, si noe positivt eller hold kjeft[:@]
Kos deg med magen du, det skal jeg også!

syns du har kjempefiiiiiin mage jeg[:D].og 25 uker, det ikke bare bare!!!!. du er laaangt over halveis da og det må jo vises litt !!!!!.kanskje de som sa det ikke husker hvordan de såg ut på slutten, de ønsker nok at magen deres ikke var større en din[;)][;)].Du har absolutt INGENTING å skjemmes over!!!

Magen din ser kjempefin ut på avatr bildet ditt ihvertfall. Ikke bry deg om dumme kommentarer som det. Jeg tror ikke folk alltid tenker så mye over hva de sier, de sier det sikkert bare for å få igang en samtale, de hører ikke selv hvor utrolig dumme de høres ut. [:'(]

ikke bry deg om hva andre sier om magen din. ingen som er like stor å det burde alle som kommenterer magene vite. magen din er fin den[;)]

Jeg får og stadig høre at jeg har så stor mage! Men det er da ikke så mye jeg kan gjøre med det... [8|]

Kan trøste deg med at når jeg var i 12 uke var det en dame som spurte meg om jeg skulle ha tvillinger, siden jeg bare var 3 mnd gravid. Synes magen din er flott jeg! Vær stolt av den du [:D]

Tusen takk for alle oppmuntrende svar jenter! [:D] Får som oftest bare høre det om magen, men der er noen som har funnet det for godt å bare legge til hvor frodig jeg har blitt! (har lagt på meg 17 kilo så i jessu navn, tror de ikke at jeg har lagt merke til at jeg ikke er like tynn som før???) Prøver å la vær å tenke for mye på det, men når man føler seg som en ballong, i tillegg til at man blir påmint det hver gang man møter på folk, så er det ikke så lett å skyve under en stol[&o]

når jeg var 3 mnd på vei, så trodde en kirurg jeg hadde samtale hos at jeg var 5 mnd på vei.
Jeg har lagt på meg utrolig mye og jeg vet at magen min er unormal stor.

Var med jordmora i går og nå ligge symf målene mine langt over normalen.

Men jeg har mye fostervann og en veldig stor gutt i magen.
Han veide ca 1375 i uke 27 og var 27 rundt hodet!! Det er vist stort det. Vist han fortsetter og vokse sånn, så er det inn på sykehuset og diskutere hva vi skal gjøre.

Han er vel snart 2 kg nå da.

ORIGINAL: lindaen

Jeg får stadig vekk høre at jeg har en diiiiger mage til at jeg "bare" er 25 uker på vei.. Kommentarer som: så stor var jeg da jeg fødte, har vært mange i det sisste, å jeg må ærlig talt bare si at jeg blir litt lei meg[:(] Så spørsmålet mitt er: Er virkelig magen min såååå mye større enn alle andre sin?

Hvet du hva...jeg er faktisk helt enig med deg! er drittlei av at folk skal kommentere størelsen på magen og kroppen min HELE tiden!
i begynnelsen var det " pøh, du har jo ikke mage du", eller " hvor har du gjemt den da?" .... sagt på en nesten litt nedlatende tone!
nå er det plutselig " wow, du er jo blitt kjeeeempestor" eller " nå har du jaggu blit go og rund".... sagt på en måte som om folk fryder seg over at du har lagt på deg...kult, nå blir du feit lissom! Herregud, jeg er gravid og jeg legger på meg...BIG DEAL!!

det syntes jeg ikke at du har..jeg er kommet kortere enn deg og har sikkert like stor mage som deg![:)]
Så ikke hør på dem..det er aldri morsomt å få høre at man ser diger ut[:o]

ORIGINAL: Chill24

Signere chill sitt innlegg.[:D][:D][:D]

Hvet du hva...jeg er faktisk helt enig med deg! er drittlei av at folk skal kommentere størelsen på magen og kroppen min HELE tiden!
i begynnelsen var det " pøh, du har jo ikke mage du", eller " hvor har du gjemt den da?" .... sagt på en nesten litt nedlatende tone!
nå er det plutselig " wow, du er jo blitt kjeeeempestor" eller " nå har du jaggu blit go og rund".... sagt på en måte som om folk fryder seg over at du har lagt på deg...kult, nå blir du feit lissom! Herregud, jeg er gravid og jeg legger på meg...BIG DEAL!!

Hei. Jeg tror at de som sier slikt har glemt ut hvor store de var rett før fødselen. Selv syntes jeg også at jeg hadde vært liten helt til jeg så et bilde........ Dessuten, husk at en vokser i rykk og napp. Kanskje det tar en stund før du vokser mer. Uansett er du fin som du er.

Jeg har den siste tida fått høre kommentarer som at å så liten mage du har. Du kan umulig være så langt på vei.......På grunn av at jeg er ganske lang og har en lang overkropp vil ikke magen min bli av de aller største. Heldigvis sier nå jeg.....er glad for at magen er som den er og når alt i tillegg er bare bra med den lille er jeg fornøyd. Men slike kommentarer er sårende og førte til at jeg i perioder har vært ganske bekymret. Tenk om folk i stedet for å kommentere størrelsen og komme med sine meninger om hva som er normalt, kunne ha gitt en positiv tilbakemelding. Det var skikkelig godt å komme til jordmor sist. Det første hun sa til meg var Å så flott mage du har fått. Jeg har ikke lagt på meg noe særlig annet enn bare magen.

Det skal sies at jeg nå er stolt og glad i magen min, og ikke minst er min samboer det samme. Men jeg skulle ønske at folk kan tenke seg litt mer om når de slenger ut kommentarer............

Får hele tiden høre at magen min er så liten, ikke noe hyggelig det heller:) Folk holder på å få sjokk når de hører jeg skal ha om 4 ukers tid. Noen har ikke turt å spørre om jeg er gravid i frykt for at jeg bare har lagt på meg noen kilo....vi har alle våre "laster". Magen din er helt sikkert akkurat passe stor!![:)] Helt sikkert!...det er min også![:D]

Magene våres er akkurat passe store og perfekte for hver enkelt av oss! Drit i kommentarene, og hev hodet høyt!. Utrolig hvor fort enkelte damer glemmer om hvordan det var å gå gravid. Utrolig sårende med magekommentarer både den ene eller andre veien. Vi burde bare si: "Så flott mage du har", og ferdig med det.

Back
Topp