MAGE

nordlending

Flørter med forumet
VILLE BARE SI AT DET ER SÅ MANGE FLOTTE MAGER Å SE PÅ FORUMET[:)] JEG HAR ALLTID SYNES AT DET VAKRESTE SOM FINNES, ER GRAVIDE KVINNER
SÅ TIL ALLE DERE GRAVIDE: VIS FREM MAGENE DERES MED STOLHET[:D] JEG VET AT MANGE AV DERE FØLER DERE BÅDE TJUKKE OG UFORMELIGE ( JEG GJORDE DET I ALLE FALL DA JEG VAR GRAVID)[:(], MEN DERE ER VAKRE, NYDELIGE, SKJØNNE, BEDÅRENDE ETC, ETC[:D][:)][:D]

PS: ER IKKE MISUNNELIG I DET HELE TATT, Å NEEEIDA[&:]

Jeg er super stolt av magen min og tar dette som et kompliment!!!!

TAKK!!!![:D]

JA, DET BØR DU, FOR DU HAR JO EN HELT NYDELIG MAGE[:D] SYNES DU IKKE DET ER RART Å TENKE PÅ AT DET ER NOEN DER INNE?

Det va fint du sa at vi skulle være stolt av magen. har faktisk glemt det akkurat nu, når æ bynne å føle at den bare er i veien... og at alt blir så mye tyngre nu. men faktisk når æ se på den så e den litt fin ja.[:D]
Takk for den gode tanken... klem

takktakk..
er ikke sikkert du har sett min mage, da, for jeg er en av dem som folk lurer på om jeg er gravid eller bare tykk [8D] men i det siste har den begynt å få spissere fasong, da, så nå ser jeg mer gravid ut[:D]

ja ikke sant fiorelina. nu bynner æ også se ut som gravid og ikke bare tjukk ut...[:D] det va i bynnelsen lettelse å si at æ e gravid når folk så ut som spørsmål tegn når dem såpå magen min...

Tror ikke det går opp for meg at hun er inni der før hun kommer ut. Da kommer jeg sikkert til å savne de sparkene jeg idag kan syntes er litt slitsomme til tider. Men absolutt koselig!!

signerer på den jeg å, gravide kvinner er fint[:D]

Back
Topp