mage...

• Trådstarter Trådstarter Luthien05
  • Opprettet Opprettet
L

Luthien05

Guest
Er det kun andregangsfødende som får mage tidlig, eller kan dette gjelde oss som har vært meget overvektige også???

Hei...ville bare svare på denne...jeg er førstegangs fødene og har ikke noe særlig med kg til overs men skal si magen kom fort for det...syntes på meg i uke 9 allerede...kos deg bare med det du;)[;)]

Hei....jeg er 3 mnd på vei..og på bildet så ser du magen min nå...jeg er kraftig, men mage..det har jeg ikke hatt noe særlig av....bare "tomt skinn" etter forrige mann..som jeg desverre ikke har blitt kvitt, men "posen" har fylt seg godt opp igjen for å si det sånn!!!.....Bare se som den har skyti i været... Var først flau over det, men nå er jeg bare stolt...... [:D]

Æ e førstegangsfødene og fikk mage ganske tilig selv om æ har litt ekstra kjøtt på kroppen[:D]

Mange får mage tidlig mens andre mye senere. Men den kommer....

Jeg er førstegangs og fikk magen veldig tidlig!

Hei

Regelen er vel at magen viser fortere for hver gang man er gravid,det er i alle fall det legen min sa

Mest person til person...Noen får mage fort førstegang,enten de har litt ekstra- er "normal"- eller litt for lite!
Med første her var det ingen andre enn de som visste jeg var gravid som kunne se det,frem til jeg runda 7mnd... Den gangen var jeg vel "normal" i forhold til nå.
Så magen er på plass når den er på plass den![;)]
Nå senere så har magen poppet ut like rundt 2mnd,så har kommet fort etter første.

Jeg er førstegangsfødene og har nesten ikke mage. Til tross for at jeg er 26 uker på vei. Men jeg er jo overlykkelig over det....Så lenge jeg vet babyen legger på seg det den skal og fundusmålene er bra. Kan fortsette slik..hehe

Jeg er andregangsfødende, 24 uker, og magen har virkelig poppet ut [:-] . Morsomt :)

Når kom magen da? Jeg er også andregangsfødende og magen kom ganske sent sist, i vert fall over 20 uker. Så lurer sånn på om den vil komme fortere nå??
Har hørt at den kan komme fortere med andremann?

Jeg følte den kom ganske fort. Men i begynnelsen følte jeg meg litt tykk og oppblåst, en sånn følelse når man er i midtstadiet mellom ingen mage til struttemage. Var rundere, men ingen kul liksom. La på meg noen kilo allerede de 3 første månedene, men spiste endel mat også da [:D] Følte at 90% av kroppen bestod av mat.
Fikk skikkelig mage på under 1 uke, det sa bare *popp*.. Da var jeg rundt uke 20.. Nå er det 24, og magen er meget godt synlig! Har lagt på meg ellers på kroppen også da; en liten bilring, mere lår og rumpe [:)] . *Koser meg*

Gleder meg til magen kommer og at det blir synlig, at folk kan se. Blir artig, men det er jo såååå lenge til da.

Back
Topp