Mage....

redness

Andre møte med forumet
Heisann alle sammen[:)] Vil bare si at det er et utrolig bra dskusjons forum...Har fått svar på mye som eg har lurt på men ikke kommet på og spørre om....Så over til et sikkert litt teit spørmål...Eg har fått større mage enn d eg trodde eg sko få så tidligt ute i svangerskapet..Eg e 11 uker og 4 dager på vei...Trodde ikkje magen begynte og vise skikkeligt før ca 4 mnd eg...Dumt spørsmål kanskje men....

Du er ikke den eneste som fikk mage tidlig.[:)]
Under mitt andre svangerskap kunne alle se at jeg var gravid da jeg kun var 10 uker på vei.
Var ikke så gøy, for hadde ikke tenkt å spre nyheten før de berømte 12 ukene var gått. [;)]

Jeg fikk også mage 10 uker på vei. Hadde ikke sjans til å skjule det mer da nei!

hei systo mi[:)] å eg sku så gjerne sett magen din..håper me møtes snart, så lenge sida no[&o]

Ja eg kan ikkje skjula d nå lenger[:D] Men e bare kjekt d...Ska bestilla ime te jordmor i dag...Glede meg så sinnsykt til og høra hjertelyden....føle vel ikkje heilt at eg har en liten baby i magen enda...Glede meg te og kjenna spark og..men e vel ei stund te d[:)]

E ei stund siden eg har sett dg nå iza...Må få te et besøk snart[:D]

Jeg fikk også mage kjempe tidlig! Nytta ikke å skjule det lenge.. Men det er jo bare søtt da[:D]

Jeg synes jeg har fått litt mage jeg også, 10 uker på vei. Glad i mat og da...[:D]

Hehe glad i mat eg og...Har fått dilla på superchips..Ikkje så mye fett i den da men rømmen som eg dyppe chipsen nedi e jo en annen sak[:(] Men men me har jo en fine unnskyldning te og spisa sånt...Hmmmm[:D]

Back
Topp