Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei sann!![:)] Jeg er bare 11 uker, men jeg syns magen buler ut. idag så spratt det opp en knapp på buksa mi [:D] Er ikke dette veldig tidlig? dette er min nr to.. jeg blir litt sur hvis jeg har lagt på meg sååå mye så tidlig... [:D]
venter min nr 2 her også...Magen kom over natta denne uka...Men det er visst vanlig at den kommer raskere med nr 2...Selv om det var litt for tidlig synes jeg[&:]
Jeg venter også nr. 2 (selv om det er 4 gang jeg er gravid)...er 11 uker på fredag og jeg har fått mage allerede...det er helt normalt å fortere mage nå enn første ganga, livmora har jo vært utvidet en gang og vier seg lettere ut(det jeg har forstått da)
så regner med at det er magen som får knappen til å poppe ut[:D]men så er det helt normalt å legge på seg også da[;)]
10+2 her, får ikke på meg de vanlige buksene lenger. Nr 2 på meg også. Syntes det er tidlig selv å få en liten kul. Sist fikk jeg ikke mage før ette uke 18-19.
Tenkte jeg skulle skjule graviditeten en stund jeg da, men ser ut som det blir problemer med det. Som 2 gangsf. er det ikke uvanlig at magen kommer mye før, rundt uke 12 sies det. For min del har jeg vel noen kilo mer denne gangen. Ser vel mest feit ut for andre tenker jeg...[:D]