mage?

filiol

Forelsket i forumet
Er det noen har inne som har begynt å få mage? [8|] Jeg gleder meg sånn til magen kommer. føler kanskje at det er litt på gang men det er nok bare ønsketenkning. Er så oppblåst i perioder. [:'(] Hvordan er det med dere?

min har blitt så stor at jeg ikke klarer å skjule den [8D].. hadde sikkert klart det med en hette genser , men blir litt varmt nå i sommer .. synes det er litt rart å få mage så tidlig , så snakka med jordmor og ho mente jeg skulle komme på tidligere kontroll for å sjekke om det evt er tvillinger ..

Oi! Spennende.. [;)] Men greit å få enten bekreftet eller avkreftet om det er tvillinger... Mye å tenke på der. hehe.. [;)] Lykke til.

ORIGINAL: fnissa

Oi! Spennende.. [;)] Men greit å få enten bekreftet eller avkreftet om det er tvillinger... Mye å tenke på der. hehe.. [;)] Lykke til.

ja hadde nok vært ett sjokk hvis det viser seg å være det , men jordmor sa det var helt normalt å få mage fort også, når det var kort tid siden jeg gikk gravid sist

kan jo hende at det er fordi det ikke er så lenge siden sist graviditet.....noen av mine venninner som har fått år etter år fikk raskere mage med nr 2. nesten før de visste de var gravide selv...

Hei, jeg har begynt å få litt mage, er i uke 6+4 bare, detter er også nr 2. har en datter på 20 mnd.

Jeg er 8+2 nå og har skikkelig mage. Sliter skikkelig med å skjule det, spesielt på jobb der vi har faste arbeidsklær. Håper den roer seg snart ellers kommer jeg til å se ut som en hval...

Jeg har også en liten kul! Ikke kjempestor, men magen har en helt annen form nå enn for to uker siden.

Så har blitt veldig kreativ i klesveien for å skjule det[:D]

Er litt heldig da, kjøpte et skjørt tidligere i år som nesten har sånn gravidmageribbe, altså at den kan tøyes over magen, så tror den snart blir tatt i bruk gitt[;)]

vises visst.. var ei som spuuurte meg og da vises det vel da....

ORIGINAL: Serene

Er nok bare luft og fett hos meg desverre litt tidlig å se noe mage enda vil jeg tro [8|]
men blir veldig oppblåst på kvelden

Signerer på denne. Ifjor (da jeg veide 10 kg mer) ble jeg spurt om jeg var gravid, noe jeg ikke var, ble jeg ganske fornærma [:@] Selv om jeg jeg veier mindre nå, er jeg fortsatt kraftig og magen føles bare feit og oppblåst... Hadde faktisk vært uhøflig og spurt meg om jeg var gravid for jeg kunne likesågodt ikke vært det -er bare fett (foreløpig)! [:D][:D][:D][:D]

Skal ned i byen i dag å kjøpe noe som kanskje kan skjule magen i varmen.. Pluss shorts og skjørt. Ingen ting som passer lengre.. Morosamt, men syns det er så tidlig da..

Skal sies at jeg er en tro kopi av min mor og hun fikk også tidlig mage med min storesøster så får bare venne meg til det. Men hadde vært mer logisk om magen kom tidlig på nr 2..

Jeg har mere mage nå enn til vanlig iallefall. Den er ikke flat på morgenen liksom... Det var den for 2 uker siden, så det er vel noe på gang[:)] Men er jo oppblåst da, ser veldig mett ut hele tida, hehe[:D]
Som noen andre her sa, magen har en helt annen form nå enn til vanlig.
Men er ingen som har sett noe enda. Noen kompiser lurte på hvor magen var[:D]

Godt sagt at magen har endret litt form. Det er sånn jeg har det.. [:D] Gøy å høre andre sine erfaringer. Ha en fortsatt fin Søndag jenter! Nå skal jeg ut og padle kajakk!

Joda jeg merker faktisk litt, selv på morgenen er det en liten kul, og det har jeg aldri hatt. Sist fikk jeg ikke mage før jeg var 5 mnd på vei og nå føles det som om magen bare har vælva ut [&:] Er nok litt oppblåst.

Man ser godt på meg at jeg har lagt på meg på magen. Vanskelig å skjule når det er så varmt.. Spiser jo så masse også, så det er jo ikke... Alltid sulten, selvom jeg egentlig ikke har matlyst når det er så varmt ute:S

Hei! Er i samme situasjon selv, kun 6 +3 på vei og lurer på om jeg vil kunne skjule magen på jobb mandag. Skal til fastlegen mandag morgen og håper at hun kan gi noe svar. Er det stor forskjell ifht undersøkelsen du vil få hos jordmor og jeg hos min fastlege? Tenkte ikke så mye på at det kunne være tvillinger, snarere at jeg var lengre på vei en først antatt.....

Back
Topp