Mage

JeanetteB

Glad i forumet
Er det noen som er begynt å merke det på magen? 
Jeg merker at magen er blitt litt hardere og syntes at det er blitt en liten kul, men tenker at det egentlig er litt innbilling fra min side [;)]
 
ja jeg..spess på kvelden..sambo ser d på dagen også sier han..hadde jo innover mage senest i mars å d er den ikke nå lenger
 
Har ikke noe kul enda, føler ikke at den er hard heller, men jeg er mer oppblåst på kvelden. Så da kan jeg se en liten antydning syns jeg[:D]
 
er skikkelig oppblåst på kvelden.. ellers er det jo for tidlig å merke noe.
 
Livmoren "hopper ikke over" skambenet før i uke 12 ca, så før det er det veldig få som kan kjenne mage..[;)]
 
 
d syns fort om man har fått flere barn før..d kan jeg skrive under på..har ikke mye mage nå, men ser at d er på gang her..er jo 4 barnet så nokså naturlig..dere som er førstegangsfødende synes d nok ikke så fort på som på vi som har gått igjennom fler fødsler..ikke vondt ment, men bare sannhet
 
ORIGINAL: samaha27

d syns fort om man har fått flere barn før..d kan jeg skrive under på..har ikke mye mage nå, men ser at d er på gang her..er jo 4 barnet så nokså naturlig..dere som er førstegangsfødende synes d nok ikke så fort på som på vi som har gått igjennom fler fødsler..ikke vondt ment, men bare sannhet

 
Ja, de som føder for andre/tredje/fjerde gang ser det nok tidligere [:)] 
 
ORIGINAL: Nyttårslykke

ORIGINAL: samaha27

d syns fort om man har fått flere barn før..d kan jeg skrive under på..har ikke mye mage nå, men ser at d er på gang her..er jo 4 barnet så nokså naturlig..dere som er førstegangsfødende synes d nok ikke så fort på som på vi som har gått igjennom fler fødsler..ikke vondt ment, men bare sannhet


Ja, de som føder for andre/tredje/fjerde gang ser det nok tidligere [:)] 

ja nokså vanlig d da..har jo vært utsprengt før..hehe..plopper ut fort da ja..skal til legen i morgen for han misstenker at jeg er lenger enn antatt så skal bli spennende å høre hva han sier i morgen
 
nei merker ikke noe til noe hard "mage" ennå, men nå har jeg maaaaange kg for mye da så tar nok en god stund før magen syntes her..
 
Med mini fikk jeg ikke noe synlig mage før i uke 12[:)]
 
Det er jo rundt uke 12 at den kommer over skambenet ja, og i teorien skal en jo ikke få mage før da..

Jeg kjenner ikke noe enda, og jeg har 2 fra før, men det er sikkert individuelt. Vet om ei som går og sier hun har mage, hun er noen uker lengre på vei enn meg, dette blir hennes andre, men jeg garanterer at det hun går og viser fram er luft!! [8D]
 
Nei, ingen mage her heller enda.... men blir spennede å se om det kommer til å vise tidligere enn sist. Håper det kan holde seg slik at ingen får mistanke før vi har tenkt å annonsere det. Uansett - det er jo som sagt veldig individuelt. Noen får jo med en gang, mens andre må vente i mange måneder [:D] men en ting er sikkert - vi skal alle bli veldi store til slutt!
 
jeg har litt fra før men er veeeldig oppblåst, så ja jeg har mage...  men er det noen flere enn meg som sliter med forståppelse??
 
ORIGINAL: Henriette1986

ORIGINAL: mirakelimage

jeg har litt fra før men er veeeldig oppblåst, så ja jeg har mage...  men er det noen flere enn meg som sliter med forståppelse??


[8|] det kan jeg skrive under på ja... jeg sliter skikkelig med det... og det kommer jo nesten ingenting da jeg først kommer meg på do jo [8|][&o]

 
åå så godt å høre hehe... jeg må sitte leeenge jeg før det i det hele tatt kommer .. [:'(] voondt![:@]
 
ORIGINAL: mirakelimage

ORIGINAL: Henriette1986

ORIGINAL: mirakelimage

jeg har litt fra før men er veeeldig oppblåst, så ja jeg har mage...  men er det noen flere enn meg som sliter med forståppelse??


[8|] det kan jeg skrive under på ja... jeg sliter skikkelig med det... og det kommer jo nesten ingenting da jeg først kommer meg på do jo [8|][&o]


åå så godt å høre hehe... jeg må sitte leeenge jeg før det i det hele tatt kommer .. [:'(] voondt![:@]

 
Kjenner det igjen jeg også[&:]Men det kan hjelpe litt drikke mye vann og spise yougurt og biola. Det hjelper faktisk også å være i aktivitet, gå turer å sånn...
 
ORIGINAL: LALA84

ORIGINAL: mirakelimage

ORIGINAL: Henriette1986

ORIGINAL: mirakelimage

jeg har litt fra før men er veeeldig oppblåst, så ja jeg har mage...  men er det noen flere enn meg som sliter med forståppelse??


[8|] det kan jeg skrive under på ja... jeg sliter skikkelig med det... og det kommer jo nesten ingenting da jeg først kommer meg på do jo [8|][&o]


åå så godt å høre hehe... jeg må sitte leeenge jeg før det i det hele tatt kommer .. [:'(] voondt![:@]


Kjenner det igjen jeg også[&:]Men det kan hjelpe litt drikke mye vann og spise yougurt og biola. Det hjelper faktisk også å være i aktivitet, gå turer å sånn...

 
Signerer denne [:)] 
 
ikke noe mage her enda [:D] men nå har jo jeg akkurat fødet hahaha så nederste delen er dvask... så må nok trene litt[;)] sist fikk jeg en bitte bitte liten kul helt nederst (syntes ikke for andre) i uke 13[:D]
 
Nei har fremdeles igjen fra sist så den magen som er der nå har vært der lenge...haha[:D]
 
Ja tenker også at det har gått litt ekstra mat i det siste, så er nok det som er blitt litt mage av [;)] Men den er blitt hardere, og har ikke fått noe forstoppelse enda hvertfall. Er ganske liten da,begge veier liksom, så pleier neste å se hver kilo som går opp eller ned. Men ser det jo mest selv da [:)]
 
ingen mage her heller enda,men veldig oppblåst...!!ser jo ut som e e fem mnd på vei på kvelden...[:D]
 
Eller klyster? [;)] 
 
Back
Topp