Mage

Mamma til 1

Første møte med forumet
Hei alle sammen! Jeg er kun 8 uker på vei, men syns at klærne begynner å bli trangere.... Syns også at jeg begynner å få større mage allerede! Er dette vanlig? Flere som har erfaringer om å få mage så tidlig?

heisann...
gratulerer...ja,jeg fikk tidlig mage.jeg merket det også rundt den tiden at klærne begynte å stramme litt...men nå syntes jeg at jeg har liten mage...men alt er som det skal har jeg fått beskjed om....
men vi er forskjellige alle sammen...noen har små mager andre store...[:D]
men hver glad i den magen du har og ikke gjem den...
klem

Min mage er også anderledes enn den pleier. Den står liksom rett ut, og jeg klarer ikke å ha på meg de buksene som jeg bruker til vanlig. Så nå går jeg mest i skjørt. Klarer ikke å ha joggebukser heller på, synes de strammer også[&:]
Magen min er hard, og samboeren min påpekte det her om dagen og lurte på om jeg var oppblåst??!

Hei hei. Min mage er større den og. Jeg er 15+5, og klærne passer ikke så godt lenger. Men foreløpig ser jeg bare feit ut! Det henger en stooor pølse rundt og over buksekanten. Ikke særlig pent akkurat, så jeg gleder meg ikke til å gå i bikini i syden om 14 dager. Men dette er visst normalt. Lykke til.
Klemz

Hei..

Jeg er 6+1 uker på vei..syns klærne mine er begynt å bli trange allerede nå jeg...Huff, under forrige svangerskap fikk ikke jeg mage før i uke 12...hmmm...

hei, hei[:D]
Æ e bare 6+5 og har fått en mage som æ aldri har hadt... nesten som jeg lurer på om jeg er lengre på vei, hehe... Har alltid vært slank og en mage som har gått innover, men er stolt av den bulken som har kommet gleder meg sånn til det vil ordentlig vises.
kjæresten min skal kjenne på den hele tiden, snakker til den.... har aldri vært lykkeligere[:D]

.... men er det normalt at det vil vises så raskt???

jeg er 16uker på vei, og det synes nesten ikke i det hele tatt. En sånn bitteliten kul, såvidt liksom:) Synes det er spennende jeg:) Glede meg sånn til jeg skal på UL=) To uker:) Får håpe jeg får vite kjønnet da:)

Går inn i uke 30 på torsdag, og har vel hatt synlig mage siden uke 22-23. Begynte så smått å få mage i uke 18. Rundt uke 26 "eksploderte" den, og nå kan ingen tvile på min graviditet iallfall, til tross for at magen er liten. Folk ser jeg er gravid, men tror liksom ikke helt på at jeg er så langt på vei som jeg er.. [:D]

Jeg har passert 18uker og har lagt på meg 8kg allerede. 8kg høres kanskje mye ut? Hehe. Men jeg vet ikke hva som er vanlig. Jeg la på meg med en gang jeg kuttet ned mye av røykingen da jeg var 12uker. Så nå har jeg shoppet en del større klær og skal fra nå se litt på hva jeg spiser. Så det er gankse lett å se nå at jeg har lagt på meg og fått litt baby mage

[:D]

Heisann!

Denne veka har magen blitt en ballong. Er no inne i veke 27. Går liksom ikkje an å trekke magen inn... Dulter borti ting...

Men etter jordmor sine målinger er visst magen ganske så normal. Så eg lurer på kor stor magen egentlig kan bli? Syns det er en ganske rar følelse, dette er mitt første barn, at magen lever sitt eget liv. Men eg stikker no magen fram og er stolt av nurket som er der inne.

Samboeren sier at eg aldri har vert finere... [;)] Det er godt å høre når magen blir større, føttene hovner opp og vekta øker...

[:)]

Back
Topp