Mage???

*Chill*

Forumet er livet
Er det noen her som det har begynt å synes på?? Jeg skal ha barn nr.2....og alle sier at da kommer magen fortere? Det viser i alle fall ingen ting enda, men jeg kunne gjerne tenkt meg mage i morra jeg!! =)

[link=http://lilypie.com][img noborder]http://lilypie.com/days/060108/4/8/1/+10[/img][/link]

heia. Jeg har i værtfall lagt på meg, selvom jeg er bare 7 + 3 dgr på vei. Magen har forandret fassong liksom....Men synes det er helt greit, da jeg vet det er noen som vokser der inne;) Jeg har hørt at magen syns bedre ved barn nr 2 ( osv), så du skal ikke se bort i fra at den titter fram litt før du forventer det. Gleder meg masse til å få mage jeg, en ordentlig mage.

Heisann...
Hvor langt på vei er du?
Jeg er nå rett over 8 uker,og dette er mitt tredje svangerskap.
Har ikke direkte fått mage,men den har flytta seg så det kan se sånn ut.
Med andemann her så ploppa magen ut over natta nesten,og det var etter litt over 8 uker.
Men det er jo forskjell fra kropp til kropp da![;)]

Hei !

Jeg er 9 uker og 3 dager på vei - og på meg vises det litt allerede. Det er første gang jeg er gravid.

Håper det kommer til å vises i det hele tatt på meg- helst før sommeren er over i alle fall..
Jeg er ganske rund fra før, men har gått bittelitt ned nå i begynnelsen av svangerskapet.. -spiser sunenre, vettu.. og så går det med endel energi til den lille, da..

Min mage er så smått begynt å vises, men om man ikke vet at jeg er gravid, så kan man ikke se det, for å si det sånn da..

Det er nok store forskjeller fra mage til mage. Begynner faktisk å lure på om det er mer enn et barn i min. Jeg er bare 8 uker +, men har en synlig liten kul.

Jeg aborterte i uke 7, mars i år, og da hadde jeg ingen mage. Har heller ikke fått så tidlig mage med de andre barna mine.

Den som venter får se:)

Ja det blir spennende dette.... Sist gang var jeg 6mnd før det syntest! håper det ikke går så lenge denne gang... ser for meg å sprade i sommer med søte topper og en liten kul! =)

Jammen må det være en sulten en der inne.. Jeg har gått ned 3,8 kilo på 2,5 uker [:o]
[:D] Veldig greit for meg!
Håper det er "babymagen" som kommer neste gang jeg legger på meg, da.. for den forsvinner jo igjen når småen kommer ut [;)]

Hei igjen...Første svangerskapet mitt kom ikke magen før 7mnd![&:]
Og med nr 2 kom det mage litt over 8 uker,litt nærmere 9-tror jeg...
Er nå 9 uker på vei med nr 3,og joda nå er magen på plass.
Blir ikke til at vi kan skjule denna graviditeten lenge-men,men er jo litt koslig da...
Bare syns nå at den magen ble no ille stor sånn rett over natta![&:]

Jaja....kansje du er så heldig at det er to da? hehe.... hadde faktisk ikke gjort meg noe det, er jo så langt mellom dattra mi og denne babyen at jeg kunne like godt få to i slengen syns jeg!=)

He,he...Fått høre den noen ganger allerede![&:]
Er det to nede i der så er det jo det da,men håper egentlig det bare er en.
håper på å kunne lage et sommer barn om noe når igjen![;)]
Men,vi får nå se...
Kunne kanskje vært gunstig for deg å få to nå,dattra di begynner vel på skole til høsten!?
Da blir du jo hjemme alene![8D]
Uansett,så får du ha masse lykke til med svangerskapet...
Kan jeg få spørre hvor i landet dere holder til!?

Vi holder til på sunnmøre vi, i ei lita koselig bygd! her er både jeg og mannen min vokst opp så vi har det som plommen i egget.=) Fortalte foressten nyheten til dattra vår idag og hun tar ikke nedi enda, er helt i hundre...hehehe...

Jeg er 14 uker på veg og merker at magen vokser litt, men spesielt på kveldene er den større..Det er ikke noe gravid-mage, det ser bare ut som at jeg har lagt på meg..

Hei hei. Ikke lett med den pølsa som henger utenfor bukselinninga nå.. Er også litt kraftig fra før. Og har begynt å legge på meg. Er 14 uker og 4 dager på vei, så innen 4 uker burde magen ha kommet frem. Klem[:D]

Liker ikke detta bildet [:'(]

Syns det ser ut som baby mage jeg![;)]
Og de nskal nok få vokse seg stor og kulerund...[8D]

Omtrent sånn mage har jeg og, er 15 uker på vei nå. Håper bare den strammer seg snart jeg.

Nå er det ikke plass i buksene lenger,
men vekta viser ikke MER.. heller mindre [:D]
det er litt uvannt ja.. [&:]
-håper jeg får pakke i posten snart, med de "gravid-klærne" jeg har bestillt..
-bør helst komme før jeg bruker opp skattepengene [;)]

Kan det være "bare en" der inne?
Kommer snart til å lure meg helt blå [&:]
men får ikke vite det før UL, tenker jeg (16.Aug) Kansje legen hører noe neste gang? det er jo 11 dager før UL, da burde hun vel kunne høre hjertelyden(e)?

Back
Topp