mage

tojenter

Forumet er livet
Er det noen som vet om magen kommer fort etter at livmorer har kommet opp av bekkenet?

ja da pleier den begyne vise gitt..men nødvendigvis ikkje på alle da..

Jeg har bakovervendt livmor, og da syntes magen veldig seint sist! vet om flere andre som har opplevd det samme da! :)

Nupp har faktisk ikke peiling, men nå begynner buksene å stramme i livet. hmmmmm.

Har faktisk merket bevegelse de siste dagene også. Til å begynne med slo jeg det fra meg som tull, men nå er jeg sikker. Det tidligste jeg har kjent liv[:D]

er det flere inni der da tro? jeg fikk komentarer på magen minm i dag... var vist fult mulig å se at jeg var gravid....[:D]

Kanskje jeg får en kjempebaby, hi hi hi. UL i uke 7 viste bar e 1 hjerte som slo, så deter nok bare en selv om magefølelsen min sier noe annet. Skal på ny ul i uke 12 og da går det nok opp for meg at det bare er en liten aktiv krabat der inne.[:D]

Nytter ikke å presse magen inn i de gamle yndlingsjeansene mine lengre, nei. Stretchjeans fra Vero Moda er det som funker nå.

Jeg var å handla nye klær i går... Endte faktisk opp med mamma klær og de er utrolig gode å gå med! Var litt usikker på om jeg skulle kjøpe de, siden det er så tidlig enda, men kan ikke si at jeg angrer for de er kjempe behagelig og starmmer ikke mot magen i det hele tatt[:D][:D][:D]

kjøpte meg ei nye mammabukse for ei uke sida!![:)]
herlegt!!

jepp. de er kjempe behagelig! Godt med noe som ikke strammer på magen[:D]

Bruker snekkerbukse på jobb jeg. De er ganske gode de ja... [:D]Men uheldigvis passer det seg ikke å bruke de hjemme også, for de blir super møkkete, så står det logo på de, og det lyser arbeidsklær lang vei av de[&:]

Legen min sa at livmoren min lå ganske langt bak..er det det samme som bakovervendt livmort? Jeg vil ha gravidmage nååå..hihi :)

Her har gravidmagen kommet ja. Er 9+1 i dag, og det synes godt synes jeg da. Den øverste knappen i buksa blir ofra, for har ikke kikka på mammaklær enda. Synes kanskje ikke de er så pene heller, så da får jeg heller bruke andre metoder... [:o]

Jeg har funnet to plagg (mammaklær) som jeg kjøpte... ellers så går det i joggebukser her[:D]

jeg anskaffet meg ammebh og digre truser igår. hadde egentlig tenkt å vente, men kunne ikke dy meg da jeg så de i butikken. ellers har jeg bare anskaffet meg ei større bukse. føler at magen har blitt en anelse større, men syns det er så rart, for er det ikke for tidlig for min del? samboer erter meg med at det sikkert blir tvillinger. tanken er fin den, men vet hvor mye jobb det er med tvillinger. har tvillingsøsken jeg måtte være barnevakt for og de var ikke alltid like lett å håndtere. mest frustrerende var da de sprang unna i hver sin retning og man måtte velge hvem man skulle løpe etter først. og hvis den ene skrek var det typisk at den andre skrek med i koret he he. så jeg har nok mest lyst på en unge i første omgang hehe

Back
Topp