Mage

JanneJenta78

Forumet er livet
Heia..har noen av dere fått synlig mage? Og når kan man evt vente at den blir synlig? [:)] Har litt mage fra før jeg da, så det kan vel ta litt tid før en ser noe på meg[;)] Går fortsatt i mine vanlige klær...(klager ikke, men er jo litt kos å faktisk se gravid ut og..ikke bare grønn i trynet pga kvalmen)

Ikke sånn synlig mage, men jeg fyller opp buksene mine. Har lagt unna yndlings-dongeribuksa mi[:o] Føler meg litt stooor alt, jeg...[8D] Tør nesten ikke tenke på hvordan dette utvikler seg.. Men, jeg vet jo hva som kommer ut av dette[:D]

Jeg følte meg ganske stor tidlig,
men var nok mest oppblåst.
Nå har jeg gått ned en del igjen pga av oppkast, men olabuksene er alikevel ett problem.
Har trent 5-6 timer i uken det siste året da,
så er ikke sikkert det skulle så mye til før det begynte å bule litt.
I tillegg bråkuttet jeg nesten røyken, å mange legger jo på seg da.

Synes du er heldig jeg da.
Var nesten litt flau over at det syntes så tidlig jeg, alle trodde det var to. He He!

Skjønner at det er koselig å se det, men tenkt på at jo mindre du legger på deg
jo lettere er det å kvitte seg med det etterpå da!!!!!

Jeg har bare 1 dongeribukse igjen som passer, og det var for stor for meg før jeg blr gravid....
så har jeg en capri bukse som er akkurat passelig, men den er str 40 og jeg brukte str 36/38 før jeg blr gravi, så jeg har nok vokst litt[:D]

Jeg kjenner en BITTELITEN kul nederst på magen, men ikke sånn at det er synlig enda! Sist hadde jeg ikke mage før etter jeg var på UL(uke 18)...

Husker jeg missunte alle de gravide damene som hadde fine mager!

Men regner med jeg får mage tidligere nå, er veldig vanlig når man har barn fra før! :)

Har gått med mammaklær i en god stund allerede! Og familien min mener jeg har fått litt mer mage...[:)]

ORIGINAL: maoam

Har gått med mammaklær i en god stund allerede! Og familien min mener jeg har fått litt mer mage...[:)]

Oj.. det var tidlig... jeg kjøper bare klær i større str no jeg... synest det er litt tidlig å gå i mamma klær no

jeg har fortsatt samme klærne som før, og kan ikke si at jeg ser noe antydning til mage enda. Jeg er også veldig spent på hvor lang tid det tar før magen begynner å vokse. jeg har en datter på snart 3, og ble veldig stor sist, håper at jeg ikke blir like stor denne gangen, for det er ganske tungt å bevege seg mot slutten. Sist begynte jeg med mammaklær når jeg var 4 1\2 måned på vei. Så det er vel sommer med mammaklær denne gangen.. 

Jeg har heldigvis god plass i klærne mine ennå. Håper magen kommer sent. De andre gangen har jeg blitt diger og det er bare travelt og ikke noe morro i det hele tatt.

fått meg ein liten bulk på magen ja,nok til at trange topper avslører det meste...[:D]

ORIGINAL: teba

fått meg ein liten bulk på magen ja,nok til at trange topper avslører det meste...[:D]

Puh! Så godt å lese!! Ser selv at jeg har fått den bulken, og føler meg altfor stor til å være så kort på vei... [8|] Mannen mener han ikke ser så mye forskjell når jeg har klær på (jeg er selvsagt uenig), men ser at jeg har vokst når jeg er naken. Jeg merker det særlig på ettermiddagen/kvelden, når jeg har fått i meg litt mat, og blitt litt oppblåst. Det har nok også noe med at jeg tidligere har pleid å "holde inn" magen, helt ubevisst, men jeg klarer ikke dette mer. Da protesterer magen vilt, med å gi meg knip og blåse seg opp... (lever virkelig sitt eget liv kan man si!)

Håper det holder seg stabilt en stund framover nå... Håper ikke jeg vokser like fort framover! Skal i bryllup og en mnd, og hadde tenkt å holde det hemmelig til etter det... [8|] Vi får se...

Gleder meg til jeg liksom har kommet langt nok til at det er greit og normal å få mage. [:D]

det er greit å få mage nå da..og når du skal i bryllup så er du vel drøye 13 uker på vei og da vil det nok vise meir vil eg tru,kanskje...det er og normalt å vere oppblåst på ettermiddag.
ser det på meg selv og naken at eg har mage,men heldigvis kjem den nå framom belte..men har ikkje gått opp i vekt da,så det er vel bare omplassering av materiale enda hahahaha.....

Hmm.. Jeg har fått en kul på magen jeg.. Ingen olabukser passer lenger p.g.a. knapp. flere som har kommentert det også..Men den er velkommen [:D]
Jeg tenker å vente litt med mammaklær, kjøper heller litt større og linbukser osv..

ORIGINAL: ainakor79

Oj.. det var tidlig... jeg kjøper bare klær i større str no jeg... synest det er litt tidlig å gå i mamma klær no

Ja, veldig tidlig, men jeg fikk en hel eske med mammaklær etter søsteren min. Mye fint og det kan jo strammes inn i alle kanter, så da er det jo greit!

Ingen mage her... Bare masse luft![:D]

Ja, har fått litt mage ja - ikke alle bukser som er like behagelige nei, og jeg har bare bomullsbukser. Deilig med fineværet nå, har kjøpt meg et par nye skjørt med knyting i livet [:D]. Dette er jo min nr 3, og jeg fikk IKKE mage så raskt med de andre to, men regner med at kroppen tenker "jaja, here we go again, la oss bli ferdig med utvidelsen" [:D]

ORIGINAL: ainakor79

Ja, veldig tidlig, men jeg fikk en hel eske med mammaklær etter søsteren min. Mye fint og det kan jo strammes inn i alle kanter, så da er det jo greit!

Jepp da er det jo bare helt supert! Legen min fortalte meg forresten i går at livmoren er kommet opp av bekkenet mitt. Det var litt moro å høre[:D]

yes,endelig begyner det å vise for andre enn meg og her..men prøve faktisk skjule det enda eg da...[;)]

Back
Topp